Vad fick dig att le idag?

Jobb är väl inget att le åt?

Jag log däremot idag när jag lämnade jobbtelefonen som ringt dygnet runt i över 5 år och nycklarna på skrivbordet och slutade på mitt jobb.

Rätt jobb är riktigt kul, varje dag.. Problemet är att folk nöjer sig

Det som satte ett stort leende på denna annars konstiga dag var när min efterlängtade tröja äntligen damp in :banana

Bifogat

• captain2.jpg
    captain2.jpg
    51.2 KB · Visningar: 46
En skitfin Honda CB350 Four puttrade förbi när jag var instängd med mina demoner i en bilkö. Man blir glad.

Idag ler jag åt att jag har morgondagen att se fram emot. Kort dag på plats på jobbet, sen iväg med ett gäng kunder jag trivs med till grönan för käk och femkamp. Ibland är det skönt att ha det yrket man har! Gå på grönan "på jobbet" är ju inte helt fel. :)

Att svära får mig osökt att tänka på:

[YOUTUBE-ID]GDQCaGlqLFY[/YOUTUBE-ID]

Det är en bra film. Jag ler.

Vaknade idag mör i hela kroppen. Att brotta ut finkawan på en inspirerande mc-tur tog på krafterna.
Blev en 9 milstur igår på kurviga och fina vägar. Så fort vägen inte är helt perfekt, med rätt dosering, utan kärlskott, bra sikt och komplett kännedom om hur vägen går så ska det stångas, kämpa emot, studsa, kränga, protesteras för fullt. Men gud så underhållande. Kom hem med ett leende igår, vaknade med ett leende idag.

Jag ler åt att det finns panodil och nässpray här i världen! Himla bra grejer!

Back