Vad fick dig att le idag?

Kompisar med relationsproblem? Eller har du lyckats fälla något?:D

Näh jag har inte fällt nån, inte försökt heller på ett tag, inte träffat nån värd besväret. Börjar nog bli gammal tror jag. :D

Var det tidigare alternativet jag reagerade på, fyfan vad alla man känner är kuvade, och fyfaaan vad alla deras brudar orkar vara sura! För allt och inget, usch vilka skator det finns. :D

Det som fick mig att le (typ skratta så jag trilla av stolen)

Dom galna kvinnorna på kundservice och deras snuskiga skämt :D helt underbart att de lättar upp tillvaron när man grottar ner sig i planeringssystem som inte är riktigt uppdaterade..
En av dagens höjdpunkter var när dom redogjorde för skalan de placerade män i. "hur många vinare man måste dricka för att släppa till" skalan:crash

Var hamnade du på skalan?

Tanken på min typ Whelie igår.

Skulle dra en liten en framför några kompisar :D

1:an + kalla däck slutade med att framhjulet gick upp en halvmeter, sen la sig motorn på varvstoppet, weii hjulspinn :gnissla

Viste inte ens att det var möjligt

Var ute med hojen och gasade på en del kurviga vägar. Stötte ihop med ett gäng sporthojar och supermotarder som jag hakade på ett litet tag. Vart visserligen avhängd omedelbart på min stackars 25 kw hoj, men hade hyfsad kontakt med en R1 i kurvorna. Att killen inte hittade där medan jag själv känner vägen som min egen ficka behöver man ju inte tala högt om... :brinnerup

Elfelet jag fruktade var endast en säkring som gått!

Det efterföljande funktionstestet med ny kedja+drev(2 upp bak) och lite soppa=monsterwheelies på en helgtom E4+södertunnel i kvällssol...

Helt jävla underbart!

Kände för första gången bebisen i sambons mage sparka, nästan lika stort som med första bebisen :)
20 veckor kvar nu, sen är det definitivt slut på lugnet :brinnerup

Jag fyller år, i år igen:banana Märkligt, hur det händer varje år sådär... Men tja, man ska väl vara glad över att man klarat sig ytterligare ett varv på den här skitplaneten:D

Kände för första gången bebisen i sambons mage sparka, nästan lika stort som med första bebisen :)
20 veckor kvar nu, sen är det definitivt slut på lugnet :brinnerup

Fan vad du förökar dig, jevla kanin:D :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...