Vad fick dig att le idag?

Jobbar du på min avdelning?
En kollega kör exakt den kombon varje dag som eftermiddagsfika.
Själv föredrar jag keso, det är godare och man kan käka det naturellt eftersom det inte är strävt som kvarg.

Hehe, inte helt ovanligt i träningssvängen =)

Keso funkar tyvärr inte för mig. Synd, då det finns i fräsiga smaker..

Efter att ha slagit på strömmen efter mina eldragningar & det inte sprakade, eller propparna gick...så log jag.... :)

Underbart! :tummenupp:tummenupp

Ny profilbild =)

dsc04136i.jpg

Last edited:
Hade 6 missade samtal i morse, nu har jag en app som visar namnet och ort på den som ringde, och det var en man i Piteå som tydligen var på fyllan och skulle ringa till en granne och försonas.
Vilket jävla fyllesvammel, det var nog bra att han ringde fel annars hade vi fått sett dom på tv3.

Last edited:
Hade 6 missade samtal i morse, nu har jag en app som visar namnet och ort på den som ringde, och det var en man i Piteå som tydligen var på fyllan och skulle ringa till en granne och försonas.
Vilket jävla fyllesvammel, det var nog bra att han ringde fel annars hade vi fått sett dom på tv3.

Vad heter appen?

Att jag gick och la mig i går, fast förvissad om att jag skulle jobba fem nätter från idag, blev väckt av kvinntimmret som talade om att jag var ledig idag med.:tummenupp Att jag fick sovmorgon och slapp väcka tjuriga tonåringar var ytterligare en bonus...

Min månad med förbud (Eget initiativ.) på onyttigheter inklusive alkohol är över. En flaska Motörhead delas med en god vän ikväll. Naturligtvis kommer även glass att avnjutas, men inte samtidigt. :)

Ställer man sig på vågen så ser man vad en månad med näst intill fascistisk inställning till kost kan göra. Nu sitter helstället nästan litet löst kring buken.

Last edited:
Det som fick mig att le (typ skratta så jag trilla av stolen)

Dom galna kvinnorna på kundservice och deras snuskiga skämt :D helt underbart att de lättar upp tillvaron när man grottar ner sig i planeringssystem som inte är riktigt uppdaterade..
En av dagens höjdpunkter var när dom redogjorde för skalan de placerade män i. "hur många vinare man måste dricka för att släppa till" skalan:crash

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...