Vad fick dig att le idag?

Träningen är främst ett komplement och ger, som du själv märker, kondition snarare än midjeminskning. Det absolut bästa om du vill bli smal snarare än vältränad är att helt enkelt sy ihop munnen. Låt i alla fall bli allt vad kolhydrater, både snabba och långsamma, heter så bör du märka skillnad ganska fort. Byt läsk/öl och annat mot mjölk, vatten eller i värsta fall lightalternativ, låt bli godis, glass, bakverk och efterrätter och käka främst protein, cellulosa (grön sallad) och fett. Funkar inte det är det lipo som gäller (men det kommer funka, tro mig).

Jodå, jag har rätt bra koll på kosthållning och förbränning och har tidigare varit bra form. Keso är min hjärtevän.Men den där näjgurbollen mot slutet av 12h arbetspassen är ju så jävulusiskt god! För att inte tala om ölen vid grillen :gnissla
 
:näsblod
BcIXY.jpg
 
Last edited:
Jodå, jag har rätt bra koll på kosthållning och förbränning och har tidigare varit bra form. Keso är min hjärtevän.Men den där näjgurbollen mot slutet av 12h arbetspassen är ju så jävulusiskt god! För att inte tala om ölen vid grillen :gnissla


Kvarg är världens bästa vän när man deffar eller bantar. Blanda med fun light
 
Träningen är främst ett komplement och ger, som du själv märker, kondition snarare än midjeminskning. Det absolut bästa om du vill bli smal snarare än vältränad är att helt enkelt sy ihop munnen. Låt i alla fall bli allt vad kolhydrater, både snabba och långsamma, heter så bör du märka skillnad ganska fort. Byt läsk/öl och annat mot mjölk, vatten eller i värsta fall lightalternativ, låt bli godis, glass, bakverk och efterrätter och käka främst protein, cellulosa (grön sallad) och fett. Funkar inte det är det lipo som gäller (men det kommer funka, tro mig).

Jag har tappat en hel del midjemått fast jag både äter chips & burgare och dricker öl & cider. :)
Så många kilon hare inte blivit men åas så är inte 80pannor på 195cm+ sååå tokigt egentligen. Orkar klättra byggställningar utan att använda benen nu iaf. :)
 
Gubben på Beijer som jag ringde idag :) Bra service från honom.

Jodå, jag har rätt bra koll på kosthållning och förbränning och har tidigare varit bra form. Keso är min hjärtevän.Men den där näjgurbollen mot slutet av 12h arbetspassen är ju så jävulusiskt god! För att inte tala om ölen vid grillen :gnissla

Man tränar ju för att kunna ta de där 2... 5... 10, ölen vid grillen. :öl
Tur att man jobbar varannan helg, behövs mindre träning då :D

/J - Som just lämnade hallgolvet, där jag på rygg vilade lite efter löprundan. :död
 
Fått så sjukt bra feedback från både modeller, agentur och studioinnehavare.
Branschen är så jävla besudlad av avskum och helvete, denna gång kom jag dit och gjorde vad jag skulle, utan att nån fan hade nåt i baktanke.
Bilderna blev nästintill historiska, modellerna hade skitroligt, även jag.
Och sjuuuuukt proffsiga människor.
Ljuset var bara så bra (jag som satt det) trots enkla medel.

Visar att man kan va proffs även om man fotar modeller.
Sen ler jag lite åt att jag vid sommarens slut kanske även har ett eget kontor, med lön, i denna fantastiska studio.

Det bästa var dock att jag "plåtar brudar" och får creds för det.
MM-Jaa, jag är fan skitglad!
Varken min kärlek till min dotter eller min hunger till min tjej tar stryk av det.
Trots allt va folk säger.
 
Går av skiftet ikväll, lön på torsdag och fint väder hela helgen.... :)
 
Kvarg är världens bästa vän när man deffar eller bantar. Blanda med fun light

Jobbar du på min avdelning?
En kollega kör exakt den kombon varje dag som eftermiddagsfika.
Själv föredrar jag keso, det är godare och man kan käka det naturellt eftersom det inte är strävt som kvarg.
 
Last edited:
För att jag idag av flera personer fått uppskattande kommentarer om min klädsel. :)

Brukar för det mesta klä mig ganska casual. Jeans, sneakers, top. Men idag fick jag på mig högklackat och en svart kort kjol. Och minsann såg folk att jag ansträngt mig lite.
 
Om en vecka sitter man utanför den hyrda villan med en kall bärs i Norje och tittar på när scenerna växer upp.
Fan vad det ska bli skönt!
 
Hondacity ville ha 600 spänn för en uppsättning bakhjulslager till tjejens blade.

Kikade på ebay. Landade på 94 spänn inkl frakt.

Eftersom jag ändå hade stora spenderarbyxorna på så fick det bli bobbiner till henne också. Så nu har jag bränt hiskeliga 204 kronor (för lager och bobbiner) inkl frakt till Svedala.

Nästan så att man ska ta och fira klippet med en folkis efter jobbet :banana
 
Arbetsintevju imorgon =D Jippie

Gick det bra?

Hade också intervju idag, gick rätt ok. Precis hemkommen fick jag ett samtal ang en annan tjänst jag sökt, intervju inbokad.

Kvarg är världens bästa vän när man deffar eller bantar. Blanda med fun light

Lidl har tydligen billig kvarg. Tjejens bror brukar köpa där.


Åker till flygplatsen om drygt en timma, vecka uppe i Sthlm hos föräldrarna med studentbesök, god mat och arbetshelg på sommarstugan. Ska bli ruskigt gött!
 
Last edited:
Gick det bra?

Hade också intervju idag, gick rätt ok. Precis hemkommen fick jag ett samtal ang en annan tjänst jag sökt, intervju inbokad.


Det kändes helt okej faktiskt =)
På onsdag nästa vecka får jag svar :)

Hoppas det går bra med dig och jobb =)
 
Lidl har tydligen billig kvarg. Tjejens bror brukar köpa där.


Åker till flygplatsen om drygt en timma, vecka uppe i Sthlm hos föräldrarna med studentbesök, god mat och arbetshelg på sommarstugan. Ska bli ruskigt gött!


Mmm 24kr kilot. Plockade upp 18 kg häromdan he-he
 
Hittade den perfekta glidarmotorn! :tuttar

attachment.php


1666.jpg


rta96c_crank.jpg


engine configuration
turbocharged two-stroke diesel straight engine, 6 to 14 cylinders
cylinder bore
960 mm
piston stroke
2500 mm
engine displacement
1820 litres per cylinder
engine speed
92–102 revolutions per minute
torque
7,603,850 newton metres (5,608,310 ft·lbf) @ 102 rpm
mean effective pressure
1.96 MPa @ full load, 1.37 MPa @ maximum efficiency (85% load)
mean piston speed
8.5 metre per second
specific fuel consumption
171 g/(kW·h) (126 g/(bhp·h), approx. 3.80 litres per second) @ full load; 163 g/(kW·h) (120 g/(bhp·h)) @ maximum efficiency
power
up to 5720 kW per cylinder, 34320 to 80080;kW (46 680 to 108 920 bhp) altogether
power density
29.6 to 34.8 kW per tonne, 2300 tonnes for the 14 cylinder version
amount of fuel injected in a single cycle of single piston
~160 g @ full load
crankshaft weight
300 tons[3]


Äntligen en vettig tvåtaktare! :D

:Bugar

/e
 
En tös på jobbet sa precis att hon är sotis på mitt hår. Moahaha!
 
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

Back
Top