Vad fick dig att le idag?

Var ute och körde lite hoj idag. Böt hoj med polaren mot slutet av turen. Ojoj, då log jag så det bara small om det. Shit vad kul den var att köra.
En liten Honda, en NX250. Pytte-dominator med en liten söt 4taktssnurra på 250cc. Väger noll och ingenting, hur smidig som helst, måste tokjobba med växlarna för att få någon fart. Hur kul som helst!

Var ute och körde lite hoj idag. Böt hoj med polaren mot slutet av turen. Ojoj, då log jag så det bara small om det. Shit vad kul den var att köra.
En liten Honda, en NX250. Pytte-dominator med en liten söt 4taktssnurra på 250cc. Väger noll och ingenting, hur smidig som helst, måste tokjobba med växlarna för att få någon fart. Hur kul som helst!

Du får ta och testa RD:n någon dag, den tror jag skulle falla dig i smaken:)

Inskickat av Fürstenhoff
BMW moppen skulle bli överkörd, uppäten och utbajsad alla dagar i veckan i från 100km/h och uppåt:

Inskickat av Pg_ice
snacka skit
ta reda på siffror och återkom

kör du EU moppe eller?
förstår om du blir ifrånåkt haha

Det fick mig att le :D

Last edited:
Glömde korthållaren 10 mil från stan,
ärliga människor hittade den och mötte upp mig :)

Dykt upp en till 250 ninja bland hojarna på jobbet. En typiskt grön. :) Jag är inte ensam om min längre, hehe.

"-bara så ni vet så är det inget jobb från torsdag till tisdag morgon,.." :banana

För de flesta, men för mig gäller inverterad arbetsordning. På torsdag börjar jobbet och slutar på tisdag :renoveraföräldrarssommarstuga

Träningen ger resultat!
Tiderna på löprundan minskar, armhävningarna blir fler och det går stretcha längre. Det enda som är oförändrat är midjemåttet :mad:

Träningen ger resultat!
Tiderna på löprundan minskar, armhävningarna blir fler och det går stretcha längre. Det enda som är oförändrat är midjemåttet :mad:

Träningen är främst ett komplement och ger, som du själv märker, kondition snarare än midjeminskning. Det absolut bästa om du vill bli smal snarare än vältränad är att helt enkelt sy ihop munnen. Låt i alla fall bli allt vad kolhydrater, både snabba och långsamma, heter så bör du märka skillnad ganska fort. Byt läsk/öl och annat mot mjölk, vatten eller i värsta fall lightalternativ, låt bli godis, glass, bakverk och efterrätter och käka främst protein, cellulosa (grön sallad) och fett. Funkar inte det är det lipo som gäller (men det kommer funka, tro mig).

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon