Vad fick dig att le idag?

Att orsaken till att fruns dator inte startade igår berodde på ett trasigt nätagg och inget mer allvarligt (=dyrt...).

:D

SANY0187.jpg

30% back på pokern under en kväll.
Fick fem fyrtal och en färgstege emot mig, alla träffar på rivern.. Självklart. Äckliga fiskar.
Slumpen har inget minne :) :va

( :mad: :mad: :mad: )

Testa polarns r6a :D SPORTHOJ SKA DET VA! :yoparty

Chefen kom ner och nätade en pall med fisk iförd kostym, höjde moralen otroligt efter 14h arbetsdag :)

Fick igång backup-körningen från Windows till Linux-backupservern efter mycket strul. Känns mycket bra! :yoparty

Förstklassig service och proffsigt bemötande på Rollers Mc.
Det finns fortfarande service, jag trodde den var död.

Körde precis några mil i mörkret! Så jävla gött att åka skrevraket igen!:yoparty:yoparty:yoparty

[YOUTUBE-ID]0Bmhjf0rKe8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]r0E-0ntoNWo[/YOUTUBE-ID]

Aaaw...:krama

Mitt favorit-tidsfördriv får mig alltid att le lite, inombords.
http://www.jesper.nu/onlinespel/Strategi/3338-Vector_TD/
:gnissla

Jag log idag när jag skulle ta den officiella premiärturen med hojen och min underbara flickvän ville åka med. Alltid lika härligt att ha en kvinna bakpå :):tuttar

Log även precis nu, när jag insåg att bockjakts-premiären är om exakt 4 månader :yoparty

Bakhjulsåka. Blev idag av med oskulden på wheelie och stoppie. Motard är ju kul! Inte bekvämt, men KUL. Och nej det var inte i trafiken/allmän väg utan på avskilt område...

Hur jävla fint hojen gick efter mappning. Som en helt annan hoj! Enda smolket var att jag fick baxa upp en gubbe på Savage ur diket när han bromsade av sig på bulten.

Såg över vinterhojen, nu när är ljust och behaglig temperatur ute. Känns bra att äntligen fått tätat skarven mellan ljuddämpare och avgasrör som under vintern rökt mitt högra knäveck rätt bra... Log lite inombords. :)

Last edited:
jag ler när jag tänker på den snygga tjejen igår på festen som skrev att det första hon såg hos mig var mina vackra ögon, efter att hon fick mitt nummer. Problemet var bara att hennes man var med på festen :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman