Vad fick dig att le idag?

Snus och hem-rökt rådjursbog! Kan det bli bättre? Ja, en öl och en wirre hade passat jävligt fint också, dock dåligt med det här hemma just nu :huvet

Ölen e öppnad,bastun e på gång och en långhelg framför mig. Det må regna alt snöa horisontalt utanför fönstret men det rör mig inte för jag e ju inomhus. Kan även nämna att det e 10 grader inomhus,härligt.

Ölen e öppnad,bastun e på gång och en långhelg framför mig. Det må regna alt snöa horisontalt utanför fönstret men det rör mig inte för jag e ju inomhus. Kan även nämna att det e 10 grader inomhus,härligt.

Ge mig en adress så är jag där inom en timme, tar med en pava rom också :näsblod
Jag vill också basta och dricka alkohol :(

Sol och klart. Underbart. Tills man ser vad termometern visar... Tog iaf viffern idag till jobbet. >>Lycka!<<<

Kommer att tänka på Katy Perrys sång "Hot'n'cold"... :rolleyes:

Öppnade en vinare så här i min ensamhet, snart blir det ner på stan och se om man kan hitta någon bekant att tjöta lite med. En skön fredag helt enkelt. Det får mig att le :tummenupp:)

Avrostning i morgon. Ska bli spännande! :)

Efter tre säsonger på "sitta rakt-upp-hojar" beslutade jag mig i höstas att köpa en sporthoj igen, trots att handlederna brukar somna efter tio minuter på grund av otaliga haverier genom åren.
Kastade mig ju rakt ut i skogen förra året, närmare bestämt för exakt nio månade sen idag.
Va lite konfunderad om jag fortfarande kom ihåg hur man gör, men efter femtio meter var jag hemma på 750:n, fantastiskt lätt och välbalanserad hoj.
En sån borde alla ha :)

Nyheter
GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

&nbsp; Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

Back