Vad fick dig att le idag?

Efter tre säsonger på "sitta rakt-upp-hojar" beslutade jag mig i höstas att köpa en sporthoj igen, trots att handlederna brukar somna efter tio minuter på grund av otaliga haverier genom åren.
Kastade mig ju rakt ut i skogen förra året, närmare bestämt för exakt nio månade sen idag.
Va lite konfunderad om jag fortfarande kom ihåg hur man gör, men efter femtio meter var jag hemma på 750:n, fantastiskt lätt och välbalanserad hoj.
En sån borde alla ha :)

:yoparty

Jag hade en kul dag jag med, busrunda med grabbarna från Köping. Suraåsen hemma var verkligen kronan på verket idag, italienskan älskar den vägsnutten.

:yoparty

Jag hade en kul dag jag med, busrunda med grabbarna från Köping. Suraåsen hemma var verkligen kronan på verket idag, italienskan älskar den vägsnutten.

Jag trodde jag skulle ruttna på radfyra efter ett par mil, men jag gillar den.
Fett :banana

Hustru och hund godkända till internationella räddningsstyrkan.

Grattis!:tummenupp Vet ju hur förbannad du var senast de försökte och inte blev godkända, så stor grattis till att de nu är med!:tummenupp

Det står en båt på en tomt längs med bulten som någon tossig människa har döpt till... håll i er nu.... VAGINA!!
Det fick mig att le så stort att jag nästan körde av vägen.

Det står en båt på en tomt längs med bulten som någon tossig människa har döpt till... håll i er nu.... VAGINA!!
Det fick mig att le så stort att jag nästan körde av vägen.

Om du gillar den nu, vänta tills den sjösätts och blir våt. :brynad

Tjurfäktare svårt skadad
Jaja, man ska inte gotta sig i andra människors olycka men när det kommer till såna lowlifes som tjurfäktare så kan jag inte göra annat än att le åt fanskapet. Hoppas han överlever och blir svårt invalidiserad för resten av livet, och att alla hans "kollegor" går samma öde till mötes :mad:
Fan, nu blev dagen genast mycket bättre :)

Det faktum att det automatiska övervakningsystemet varnade att vi hade tappat kontakten med uppsala siten... I normala fall hade det satt fart på saker och ting men
nu lutade vi oss tillbaka... Siten stängde nämligen för 2 ÅR sen...
:skrattaåt

Det faktum att det automatiska övervakningsystemet varnade att vi hade tappat kontakten med uppsala siten... I normala fall hade det satt fart på saker och ting men
nu lutade vi oss tillbaka... Siten stängde nämligen för 2 ÅR sen...
:skrattaåt

Jag hoppas de inte har övervakningssystem från samma tillverkare på våra kärnkraftverk. :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman