Vad fick dig att le idag?

YES!!!!!! :) :) :) Klarade den jobbigaste tentan jag någonsin pluggat till, eftersom ingen fick VG kan man ju till och med vara nöjd, har sååååå mkt extra energi, ska gå och träna nu...kommer säkerligen känns riktigt lätt idag:)

Jag fick en ny 16p gigabitswitch hemma som ersätter den brända switchen efter Vattenfalls senaste bravad. :D

Jag tog bussen hem från min praktikplats och bussen var så packad så säkert 10-15 personer stod upp. Då går en äldre dam på bussen och sakta makar sig bakåt där jag har min plats. ingen erbjuder henne platsen så jag frågar henne vänligt om hon vill ha min plats. Jaatack säger hon glatt, så jag ställer mig upp och får höra hur damen och tjejen jämte pratar gott om mig.
:tummenupp

Jag förklarade för chefen varför jag inte kunde ringa en kund, han ringde ändå (på högtalartelefon för att motbevisa mig) och det var precis som jag förklarat innan. *in your face*:D

För att allting har ordnat upp sig. Såg för jävla ledsamt ut ett tag på jobbet, men si, allt löser till det bättre.

Och så är det ju fredag.

Hittade 500:- i en jackficka, hade ingen aning om det. Alltid kul att hitta pengar, det är så kul så nu ska jag gå och gömma lite fler sedlar och så kommer jag hitta dem när jag är på dåligt humör förhoppningsvis.

Poliserna som hjälpte mig upp ur snödrivan utan att dryga sig om ur jag hamnat i den :D Besparade mig nån timmes svordomar!

Jag log med hela kroppen (!) idag när jag hittade en lång rimpa med gatsten utanför jobbet.... Helt ren! Ingen is! Ingen snö!!
Ja, det kanske är våren!!!:banana

Strålande solsken och droppande istappar; våren är kanske inte så långt bort ändå!

Såg klippet från Nile City när Robert Gustavsson sjunger "walk on the wild side" med sina adoptivpäron :D

Back