Vad fick dig att le idag?

Min dotter fick mig att le idag precis som varje dag. När hon ler åt en och är glad smälter man :-)

Mina barn får mig fortfarande att le varje dag, trots att jag inte ens träffar dom alla dagar.

Men dom har fått mig att bryta ihop ibland också, men det minns man aldrig mer än en vecka.

I dag log jag för att två gamla tanter (80+) som var ute och gick stavgång bad mig om hjälp att justera gångstavarna.

Jag skämtade om att det var vanligt med stavfel nuförtiden varpå den ena tanten replikerade blixtsnabbt att "det är ju så med oss "dagens ungdomar" vi chattar för mycket"

Vi tokades fram och tillbaka mera medans jag justerade, varpå den ena tanten som var klar ropade "sluta stöta på grabben nu, vi skulle ju ut och jaga gubbar i parken"

Jag hoppas att jag är lika pigg när jag är 80, dom hade en enorm livsglädje!

Fått sålt hojen! :banana Om det nu går i lås så kommer det en skåning & hämtar den på söndag. :banana
Han lät iaf ärlig & seriös på telefonen men man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken... *hoppas*

Lyckades lösa ssh-problemet med en dator på jobbet, efter grundlig felsökning. :banana

Blev klar hos en kund idag och fick en systembolagspåse med 2st Bacardi-flaskor i som bonus innan vi gick, de var tydligen nöjda med sitt nya badrum :)
Så ska alla kunder vara :tummenupp

En kolfiber-sak till hojen dök äntligen upp.
Beställd från USA.
I oktober :rolleyes:

Tre kramar av en kvinna som ligger mig varmt om hjärtat. Å sushibuffé med en god vän.

Den danska tullkontrollanten (kom hem från Kina idag):D

Efter att ha kontrollerat min stora väska så föreslog jag, ärlig som jag är och ovetande om regeln "endast en spritflaska får medtagas in i danmark", att han skulle kontrollera mitt handbagage också. Han frågade då: "Vad har du i den då?"
Jag svarade, ärligt och ovetande - Tja, en dator och två flaskor sprit...
"hmm... En flaska vin och en flaska sprit sa du"
- Va? Nej, två flaskor spri...
"EN FLASKA VIN OCH EN FLASKA SPRIT SA DU??"
- Eej, ja, just det. Självklart! :D

Jävligt hygglo av honom med tanke på att jag dessutom inte är gammal nog att importera sprit...:gnissla Jag blev glad:)

My friends in Germany were complaining that they couldn't find a good bagel anywhere. And I said "well whose fault is that?"

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman