Vad fick dig att le idag?

Edit/ Jag var över till brorsan och kollade på hans två dagar gamla dotter. Fyfan vad små de och jag log när jag tänkte att jag har hela 4 veckor kvar tills det är dags. Mina sista 4 veckor här i livet, de måste jag göra något speciellt av :D

Mina barn var aldrig små ens när dom var små, bägge hade startvikt på över 4½kg, men jag träffade på en mamma med en bäbis som var född jättemycket för tidigt, den var mindre än jag någonsin mindes mina barn så jag frågade "Oj, den måste vara nyfödd"....

Ungen var 6 månader....

Man glömmer.

Mina barn var aldrig små ens när dom var små, bägge hade startvikt på över 4½kg, men jag träffade på en mamma med en bäbis som var född jättemycket för tidigt, den var mindre än jag någonsin mindes mina barn så jag frågade "Oj, den måste vara nyfödd"....

Ungen var 6 månader....

Man glömmer.

Ungen var nästan 3 veckor försenad och vägde över 4kg men de är små likförbannat :brinnerup Min lillebror vägde in på över 5kg om jag inte minns fel och jag var en liten sumobrottare som liten.
Idag skrämmer jag inte ens slag på en halvblind dvärgpudel med min kroppshydda...

Groggen i min hand och det faktum att jag på en kväll lyckades riva ner hojen och få ut motorn på bänken, nu är det bara de svåra kvar :huvet

Fastnade i en ljusreglerad i morse (järnväg) korsning me bil och pga felaktiga ljus:va - smacka i backen,fullgas o "putsa rent taket" me bommen bakom:D

De va inge snö kvar sen...

Lite jobbigt o komma fram till bommarna när dom nedfällda på andra sidan vägen o sen inse att det dels kommer ett jävla tåg o sen att bomjävlarna bakom just åkte ned.:Bugar

Länge sedan någon log nu tycker jag! Idag har jag skottat snö. Massa snö. Det var på något sätt befriande att gå loss med skyffeln mot de stora drivorna på uppfarten:) Nu ska jag bara vänta på at bussen kommer och tar mig till jobbet som antagligen kommer vara ganska öde.:)

Ha en bra dag i snön allihop! :banana:krama

Länge sedan någon log nu tycker jag! Idag har jag skottat snö. Massa snö. Det var på något sätt befriande att gå loss med skyffeln mot de stora drivorna på uppfarten:) Nu ska jag bara vänta på at bussen kommer och tar mig till jobbet som antagligen kommer vara ganska öde.:)

De e få här inne som ler när de ligger snö på backen.

På med dubben andreas och kör så kommer leendet, du har ju hojar som är perfekta för snöåka!

Stod i badrummet inatt o krängde på bakdäcket :D
Har bara framdäcket kvar, tänkte ta de inatt, bra med aktiviteter för o tänka på annat :P

Det är ju tyvärr lite för kallt för att köra nu och isen är inte riktigt vad den bör vara.

DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT!
Till och med batteriet på icke-bilen tjurar. Jag som trodde att tjocka dieselbattisar skulle fixa -20. 1 mil för att få upp värmen i motorn. :näsblod
Försökte mula en vän i går kväll, han fick snowcuts :lol

Jag njuter av snöskottning.
Men då anänder jag traktor.
MF35an är för lite utmaning, men grållen är trevlig med lite motstånd.
Plöjer även hos grannen.
De kom och tackade med whiskey och choklad.
Dricker inte whiskey.
Äter inte choklad.
Log ändå.

Jag har fått meka bakbromsar på min skitbil som stått i garage i ett år. Jag log lite när jag kände mig såå manlig. Skitig blev jag också. Nu återstår bara att se vad Svensk Bilprovning säger om vraket imorrn. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman