Vad fick dig att le idag?

Efter två veckors väntande så fick jag äntligen min lön höjd!!
Och som mos på bullen så fick jag även in en gammal skuld på mitt konto, väldigt oväntat.
Dagen började som skit men blev BRRRRA till slut.

Ett ex är med i den här videon :banana

[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EdRldB6Q7mM&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EdRldB6Q7mM&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Måste bara skriva några rader om det som hände mig igår då det fick mig att le. :D

Körde till Halmstad tidigt på morgonen igår. När jag hade 50m kvar till mål så stoppar polisen mig.
De körde en pickébuss (hur det nu stavas). Både polisen och jag körde samtidigt in på en väldigt trång gata vilket resulterade att verkan de eller jag kom fram. Då var det väl bara till att backa (pinsamt).
Inte nog med det.. när vi äntligen kom förbi varandra så vevar han ner rutan och frågar om jag ser någonting konstigt lysa på instrument panelen. hahah
Öhhh, vad kan det va? Kanske dimljuset (såna som sitter monterad i kofångaren)? Han ler och önskar mig en fortsatt trevlig dag med en varning om att det kostar 500kr nästa gång.

Sikken tur man hade! :) Tackar polisen för det! :tummenupp

Sikken tur man hade! :) Tackar polisen för det! :tummenupp

Alltid lika jävla pinsamt när man har glömt det på efter att ha kört när det har varit dimmigt, folk kan ju tro att man är en jävla Volvo-raggare trots att man inte ens kör det märket :brinnerup

Edit/ Jag var över till brorsan och kollade på hans två dagar gamla dotter. Fyfan vad små de och jag log när jag tänkte att jag har hela 4 veckor kvar tills det är dags. Mina sista 4 veckor här i livet, de måste jag göra något speciellt av :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...