Vad fick dig att le idag?

Att jag klarade uppkörningen och äntligen har hojkort. :D

Grattis!
Nu får du fortsätta att öva på egen hand!

Har de nattöppet eller? (03:25) :rolleyes:
Gratulerar iaf.

Hon har ju varit ute och kört till 03:20, det gäller att prioritera!

Jag blev glad i går, men orkade inte skriva, sonen vann sin första folkracetävling i herrklassen (han har kört som junior tidigare), dottern körde också bra (i junior), sonens tjej körde också bra (i junior).

Last edited:
Grattis!
Nu får du fortsätta att öva på egen hand!

Hon har ju varit ute och kört till 03:20, det gäller att prioritera!

Jag blev glad i går, men orkade inte skriva, sonen vann sin första folkracetävling i herrklassen (han har kört som junior tidigare), dottern körde också bra (i junior), sonens tjej körde också bra (i junior).
Teamnamn?
Var ni på "Kräftfajten"?

Teamnamn?
Var ni på "Kräftfajten"?

Något teamnamn har dom inte, och i år har det varit mest tävlingar häromkring. (han körde vimmerby ett år)

Sonen håller på att bygga en bil som skulle kunna gå bra på någon av festivalerna, men det blir för långt att åka till motala/vimmerby, så förmodligen kommer han att köra den någon stortävling här uppe istället.

Ringde verkstaden idag o de sa att min hoj e klar att hämtas:yoparty Imorgon ska det gazas men dock lite försiktigt för jag har inte kört på 5 veckor:) Shit vad glad jag blev nu!!!!!!!!

Rena rama folkfesten alltså :D

Tanken på helgens B-race på Sviestad och hur vansinnigt roligt det var/är att köra hoj på bana. :)

Det var en nytvättad gubbhoj som väntade på mig när jag hämtade den efter att den blivit servad. Jag försökte hitta "rengöring" bland handbokens service-punkter men hittade inget... Den har varit otvättad för länge så jag antar att verkstadsgubbarna ville hjälpa den ur sitt lidande. :tummenupp

En jobbarkompis råkade ställa sig i en hink ren saltsyra idag.
Vart inte mycket kvar av byxbenen och jag stod bredvid och asgarva:tungan

Provkörde en Buell 1125cr idag. Flinar fortfarande. Synd bara att det satt ett bullersystem på. Jag kände hur det krympte på ett visst ställe direkt när jag startade den. :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon