Vad fick dig att le idag?

solen som skiner så fint. Här ska åkas hoj!:banana Lika bra att passa på innan vintervilan...

Tittar på två utslagna tjejkompisar som sover i min soffa =)

you-gonna-get-raped.jpg

på det viset eller :gnissla?

Hittade en eftermarknads oljekylare med slangar på trappen när jag kom hem, ingen aning vem som lämnat den, men nån tyckte tydligen att jag behövde den iaf:tummenupp

Provade ett nytt schampo. Blev kanon glad när jag märkte att mitt hår blev mjukt. Fett med grejjer som funkar :yoparty

Vaffan...Sala ligger mitt i Sveriges kameratätaste område...var lyckades du med detta? Sist jag var uppe i 180 förlorade jag lappen :S

:D Ja det är riktigt, det var oxå på den kameratätaste vägen.
Fast du vet, lär känna din fiende.

Idag är det jävlar INGET som får mig att le iaf.:gråta

Kollar Cops nu. Var en kille som klättrat upp typ 2 meter på ett stuprör och polisen överfaller honom som om han var värsta gangstern :lol

Egentligen blir jag mest rädd men i brist på "Detta gjorde mig rädd idag"-tråden så får den hamna här....
[YOUTUBE-ID]xU9W7Qo1T6M[/YOUTUBE-ID]

Blev ganska glad när jag vaknade i en... minst sagt udda ställning imorse. På golvet :va

Tyder på våta drömmar som jag länge letat efter.

Tog kontakt med "Birka" för att boka en kryssning. Med stor förtjusning tänke jag boka för "Princess" (tidigare Freja)varvid det uppdagades att båten sjönk 2006 utanför Grekland:gnissla. Detta hade jag missat helt. Nåväl nu blev valet av "Paradise" enkelt. Ska bli underbart att åka på minisemester efter stora arbetsinsatser på jobbet.:)

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...