Vad fick dig att le idag?

Brad Pitt, äntligen har vi återigen en skådespelare som faktiskt ser ut som en korsning mellan 60-tals playboy och Hitler. Precis som riktiga skådisar bör göra.

Brad-Pitt-Moustache-03.jpg

Hämtade moppen hos racerepairs igår och jag ler fortfarande haha
Förmodligen ler jag i morgon också, ill let you know :)

Synen av sol och ett jävla fågelkvittrande utanför fönstret! :D

Min lilla tjockskalliga hund som ligger i fosterställning i soffan bredvid mig och snarkar som 5 fulla karlar. Ibland drömmer han och rycker i tassar och ben som en liten dåre och ögonen fladdrar runt i huvudet som brullan i exorsisten. Mohaha lilla fisharry :P

Tänkte tillbaka lite snabbt på gårdagen. AC/DC live på Ullevi! Vilken jävla grej! Vilken jävla konsert! Vilken perfekt kväll helt enkelt!

Blev stoppad av snuten i 120

på 50 väg

med avstäld bil

utan bälte

Kom undan med en varning :D

Bilen är nyköpt (idag) av bilhandlare som hade ställt av den, det va på en utfart mot ett industriområde. Hade jag blivit av med kortet hade jag nog fan tackat för min tid här på jorden, fyfan va allt hade skitit sig, jobb, drömmar ALLT

Så sjukt tacksam mot poliserna:kiss

Just nu är jag glad för att firman som jag pratade med igår eftermiddag skickade min reläkabelsats så att den låg i brevlådan idag :)

Har varit lite irriterad på Aftonblaskans Sopranosannonser eftersom de inte ens orkat ta reda på att den rätta stavningen är "capisce", inte "capice". Till sist påtalade jag det för tidningen och se, nu är det rättstavat.

Vän av ordning, liksom.

Har varit lite irriterad på Aftonblaskans Sopranosannonser eftersom de inte ens orkat ta reda på att den rätta stavningen är "capisce", inte "capice". Till sist påtalade jag det för tidningen och se, nu är det rättstavat.

Vän av ordning, liksom.
Tyvärr är det bara ett av en drös ord som "journalisterna" inte kan/orkar/vill stava rätt till.

Att jag sagt upp mig, och tror aatt nya jobbet blir hur bra som helst. Lätt att tro iofs sålänge man inte tillträtt! Men ignorance is bliss, som det heter?

Äntligen färdig med planeringen av gräsmattan! 11,7 ton jorg utplanerat för hand!!

Äntligen färdig med planeringen av gräsmattan! 11,7 ton jorg utplanerat för hand!!

Sen ska skiten vattnas, klippas, gödslas, klippas, dras maskrosor, klippas vattnas, klippas igen....

Grönmålad asfalt är fan lika fint som gräsmatta!

Jag skulle ha klippt gräset i dag, men sket i det och åkte på motorträff istället, gräsmattan finns kvar i morgon!

Det fick mig att le, sistaminutenomprioriteringen....

Back