Vad fick dig att le idag?

Rabarberpaj rokkar phett.
Hustrun har gjort paj med hallon, blåbär och rabarber någon gång.
Den pajtypen med havregryn.
Söte Jesus vad gott det är.

:nicka japp de har du helt rätt i, jag körde med sockerkaksmix denna gång men brukar göra med havregryn :)

:) Fick främande i dag En trevlig glad tösabit som de är alltid kul å träffa och son sen min favo hund var också med.
Ny rabarberpaj gjordes och de var så en ettårig lite kille tyckte den var okej trotts den var lite sur :)

Kul å se honom ränna runt som en ettåring ska göra och höra hans mamma säga nej hela tiden och jag säger tvärt om (för visst är de väll så att jag får skämma bort honom och föräldrarna får säga nej :))

Och favo voven låg så snällt under bordet större delen av tiden, posten gillar hon dock inte :D

:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty
:):):):):):):):):):):):):)
nzmqfenlkk.jpg

Fick precis ett mms... Det stod: Strå Rom 80 %

såg inte vad det var på bilden förens jag vände mobilen upp och ner (ett glas med rom) :hardcoresupa skall nog ringa till karln tidigt i morgon bitti :)

Det faktum att Nicotin glömde sin snusdosa hos oss idag vilket förhoppningsvis innebär att han är snuslös och då kommer bli skogstokig och måste gå upp tidigt, helst mitt i natten för att åka och köpa... :cdevil

Läördagens första öl intas just nu, det får mig att le

I morse fick jag ett leeden på läpparna när min chef kom in med ett anställningskontrakt.
Från 1:a sept blir jag fastanställd i en ny position på avdelningen och det känns underbart spännande.

Back