Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker om mmina fina väönner som kommer o hälsar på för att kolal om jag är okej. Många som är gulliga!!
mm...vin..

Höger & vänster på samma varv, låter bilderna tala för sig själva![]()
![]()
men åka med konkurrerande bolag gick bra
.....efter kontakt med Satans Järnvägars kundombudsman så ska man göra om kontraktet då man "glömde pendlarna" och vi ska få åka med så fort kontraktet är påskrivet. Fick idag hem biobiljetter som första kompensation
Det blir middag ikväll.......
Le är nog en kraftig underdrift. Jag skulle kalla det för att ha tur att det sitter ett par öron på skallen annars hade huvvet delats i två.
Jag får många fina, trevliga och JÄVLIGT porriga SMS av min nya tjej!Det blir middag ikväll.......
![]()
Får mig att undra av vilken anledning du kommer att skriva i "förbannadtråden" i morgon.
Skäggskott pga övertändning eller impotens pga prestationsångest.

Håller tummarna för dig J!

tänkte wtf inga poliser ute nu en söndagskväll... så jag blåser vidare i ca 100 ett par sekunder till
kommer sen på att skyltarna sitter där av en anledning och släpper av sekunderna senare så ser jag dom, männen med dom gula västarna :hjärtbank hoppas hoppas hoppas.... och visst faan jag klarade mig
dom ligger hemma..... Ja ja svängde in på Statoil hittade ett par för 160:- tog en kaffe till mig och en festis till grabben betalade med kort... när jag går mot dörren så slår det mig att jag betalade 120:- för kaffe solglas och festis ännu ett |
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|