Vad fick dig att le idag?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag har haft min första intressent på bilen idag & de vill köpa den på torsdag :) (Hoppas de inte ångrar sej nu)

Jag har hittat ett skitbilligt däck till hojen idag, det levereras senast torsdag :)

Jag har fått bokad tid med en polare att skifta bakdäcket på fredag, så jag tar mej de 70 mil jag ska i helgen :)

Jag har fått tag i bromsbelägg till hojen på två röda idag, fast den inte är den vanligaste modellen:)

Jag har fått klart med en polare att byta dem nästa vecka, så de är ok för Åsen till den helgen :)

Jag har haft några jäkligt bra timmar på ett fik ikväll, men riktigt bra sällskap :drool

Vilken kalasdag :)
 
Last edited:

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
När jag som mjölkbilschaffis kom till en gård där katterna inte var skygga (vilket dom så gott som ALLTID är), utan kom fram och ville gulla och var sååå jefvla tillgivna. :)
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Jag blir glad när jag tänker på att jag just nu tjänar 200 kr/timme, och att jag mestadels sitter framför SH eller äter frukost/lunch här på jobbet:yoparty :) :tummenupp
 

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Ort
Aneby
Hoj
SV650S -05
Jag ler för att jag precis fick luncha ihop med min älskling... Brukar aldrig kunna göra det annars pga att vi jobbar en bra bit ifrån varandra...
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag ler för att jag har AC på jobbet...
Hade inte den blekaste om hur satans varmt det är ute innan jag satte foten utanför dörren... Alla chaffisar hade sagt att det är grymt varmt osv men jag trodde inte riktigt att det var så... *asg*
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
det blev hoj till jobbet idag...
*ler fortfarande*
 

Dominator-Rocks

Guest
Den här JäVLA dagen!

Pep iväg tidigare, var hemma till tre, drog ett par kalla på baksidan och lysstnade på Metallica :yoparty :soft


Sen ringde en kompis och frågade om vi skulle ner till Varamon och bada samt dricka ett par bira och det skulle vi ju :fakta :öl

Varamon.jpg



Jääääla bra dag :öl :)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
På väg hem, efter att ha tagit en bombrepa i stan råkade :rolleyes: jag visst hamna brevid en SL55 AMG cab. Killen i bilen hånflinade vid rödljuset. Det feta leendet tog jag tog över när han försvann bakom mig med hjulspinn så han höll på att klippa trotoarkanten :hihi
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Alltid lika "mysko" när man hör ljudet innan man uppfattar va det kommer ifrån, det är ju inte allt för ofta man får "besök" av luftballonger utanför fönstret :) . Måste kolla upp va det kostar (hur var när) det ser härligt ut.

Tog en minisemster över helgen till Öland förra veckan men snart är det dags för "riktig" semster:)

:tummenupp hastighetsrekord på "favoritsträckan" skövde-töreboda med Regina (x2000 släng dig på rälsen).http://www.youtube.com/watch?v=N3dFWWBgPD8&NR=1 (från förra årets test, men finns ett kort klipp från i år).
 

Bifogat

  • ballong.jpg
    ballong.jpg
    86.4 KB · Visningar: 49
  • DSC01405.JPG
    DSC01405.JPG
    38.5 KB · Visningar: 53
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Alltid lika "mysko" när man hör ljudet innan man uppfattar va det kommer ifrån, det är ju inte allt för ofta man får "besök" av luftballonger utanför fönstret :) . Måste kolla upp va det kostar (hur var när) det ser härligt ut.

Tog en minisemster över helgen till Öland förra veckan men snart är det dags för "riktig" semster:)

:tummenupp Sj som slog hastighetsrekort på "favoritsträckan" skövde-töreboda med Regina (x2000 släng dig på rälsen).

Det är inte så jävla härligt när du ligger där på 2000 meters höjd och du ser tornadon Maj-Britt komma emot dig fortare än en etiopier på väg till en gratisbuffé! Då spelar det ingen roll hur mycket ryggsim du försöker med. :mad:
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top