Vad fick dig att le idag?

Är det bara jag som tycker att denna tråden snart har spårat ur lika långt som dess föregångare:confused:

Idag blev jag för första gången i mitt liv lycklig av shopping, åkte till interspar (ungerns svar på Coop forum) och handlade mat samt massor av utensilier till hemmet. Kassörskan skakade på huvudet och mumlade något i stil med snorunge när jag kom till kassan hivade fram kortet och betalade motsvarande en halv ungersk månadslön för kalaset.

Nu har jag ett ordentligt hem som tom innefattar 2 tvättbackar för att skilja vitt från kolorerad tvätt. Det ÄR vuxenpoäng....

Är det bara jag som tycker att denna tråden snart har spårat ur lika långt som dess föregångare:confused:

Idag blev jag för första gången i mitt liv lycklig av shopping, åkte till interspar (ungerns svar på Coop forum) och handlade mat samt massor av utensilier till hemmet. Kassörskan skakade på huvudet och mumlade något i stil med snorunge när jag kom till kassan hivade fram kortet och betalade motsvarande en halv ungersk månadslön för kalaset.

Nu har jag ett ordentligt hem som tom innefattar 2 tvättbackar för att skilja vitt från kolorerad tvätt. Det ÄR vuxenpoäng....

Den här tråden SKALL INTE :fakta spåra ur

Grattis till vuxenlivet ;)

Mina inlägg får beviserligen tom en bitterf*tta att le och skratta. Men dina inlägg är det ingen som ler åt förutom du själv...Snälla om du inte har något trevligt att skriva i "vad fick dig att le" -tråden, skriv inget alls. Visst jag förstår att du aldrig ler men ändå vill skriva i den här tråden, du kanske kan lära dig att låssas-le??? :va
Med tanke på dina inlägg om hur jävla synd det varit om dig hela livet, ända tills alla svenska mäns överman ungraren kom in i bilden, verkar du med lätthet platsa i kategorin bitterfittor.

Som snabbt blir till minuspoäng, om du för att spara tid ändå trycker in allt i samma maskin. :D

Var där förra året och det är precis som i Prag: Inget kostar något. En kille på jobbet beställde in 9 x (två shots, en Absinth och en öl) för att bjuda på oss alla. Det kostade inte ens hälften av vad en utekväll här går loss på. :yoparty Helt fantastiskt! Dit borde man åka mer ofta. Speciellt Prag är otroligt vackert.

Med tanke på dina inlägg om hur jävla synd det varit om dig hela livet, ända tills alla svenska mäns överman ungraren kom in i bilden, verkar du med lätthet platsa i kategorin bitterfittor.

Tycker du att det här platsar i Le tråden...?

Du verkar ha kul i hemlandet ? :D Din lilla kapitalist....:D

Last edited:
Det ÄR vuxenpoäng....

Apapapap, du kan inte betona ÄR i detta fallet, det blir helt fel. Du ska betona DET istället.

Fan, jag ler hela tiden när jag är inne i den här tråden, jag som brukar bli sur för att alla är så jävla glada hela tiden :va

Som snabbt blir till minuspoäng, om du för att spara tid ändå trycker in allt i samma maskin. :D

Var där förra året och det är precis som i Prag: Inget kostar något. En kille på jobbet beställde in 9 x (två shots, en Absinth och en öl) för att bjuda på oss alla. Det kostade inte ens hälften av vad en utekväll här går loss på. :yoparty Helt fantastiskt! Dit borde man åka mer ofta. Speciellt Prag är otroligt vackert.

Så lat är inte ens jag......

Ungern är relativt billigt även om vår mysiga köpkraft håller på att gå förlorad då de har 12% inflation samtidigt som valutan står sig mot den svenska. Detta har gjort att en del saker är lika dyrt eller tom dyrare än i sverige, basprodukter är billigt men saker som här uppfattas som lyx och out of reach för den vanlige konsumenten är dyrt även med svenska mått. Ex så är elektronik svindyrt, en IPOD som kostar 1900 i sverige går på 2700 här.
Sprit är dock riktigt billigt, stor stark för under tian ute och 4cl drinkar för 20-45kr bla så är RedBullen i Redbull+vodka dyrare än spriten....

Det är inte synd om mig och har aldrig varit. Har inte heller påstått det. MEN jag har varit med om saker och lärt av dem. Det är just därför jag inser att man ska le och vara glad. :)

(bitterfitta kan man inte bli förrän man är 35+)

Så lat är inte ens jag......

Ungern är relativt billigt även om vår mysiga köpkraft håller på att gå förlorad då de har 12% inflation samtidigt som valutan står sig mot den svenska. Detta har gjort att en del saker är lika dyrt eller tom dyrare än i sverige, basprodukter är billigt men saker som här uppfattas som lyx och out of reach för den vanlige konsumenten är dyrt även med svenska mått. Ex så är elektronik svindyrt, en IPOD som kostar 1900 i sverige går på 2700 här.
Sprit är dock riktigt billigt, stor stark för under tian ute och 4cl drinkar för 20-45kr bla så är RedBullen i Redbull+vodka dyrare än spriten....

Vi var där på kick-off i två dagar, så vi hann inte med att handla så mycket elektronik. Det var mest fest som gällde! :) Lite sightseeing hann vi i och för sig med...

Om jag förstått det rätt är du där för att plugga, och i så fall är det bara för mig att önska dig lycka till!

Jag har ju förresten glömt att skriva att jag log när jag häromdagen sprang på Nursey på stan. :)

Kul att träffa och se dig IRL. :yoparty
Hoppas det blir fler gånger.

Nej, den här tråden har spårat ur sen 3-4 sidor tillbaka. Det är synd att ta bort en populär tråd men vi temp-stänger den ett dygn så vi kan coola ner oss och börja om med lite roliga inlägg istället för att tjafsa.

Att Brynäs totalt körde över fjolårsfinalisten Linköping och vann med wooping 9-1 hemma i Läkerol Arena.

Att vädret är så bra att man fortfarande kan ta hojen till jobbet, 15 härliga mil om dagen. :yoparty

Det är inte synd om mig och har aldrig varit. Har inte heller påstått det. MEN jag har varit med om saker och lärt av dem. Det är just därför jag inser att man ska le och vara glad. :)

(bitterfitta kan man inte bli förrän man är 35+)
Har du? Säkert? Du tror inte att de flesta människor varit med om saker (bra och dåliga) och lärt sig av dem? Herregud, det är värre än jag trodde.

Bitterfittor finns i åldern 18 år och uppåt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT