Flamma77
Hojlös halvabstinent helveterinär.
Ahh, låter som en sexklubb i min smak..
Mmmm... det är lika intressant och välbetalt att vara hålldam på klubb för män med specialintressen som att vara försörjd hålldam hemma...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahh, låter som en sexklubb i min smak..
Jag ler när jag läser inlägg från Kia, för hon tamefan dummare än vad jag är! Var det ett personangrepp, och isåfall, var det mot mig själv? Förlåt mig isåfall, jag skäms
Nu ler jag igen när jag kom på vad Kia skrev senast![]()
Jag ler när jag läser inlägg från Kia, för hon tamefan dummare än vad jag är! Var det ett personangrepp, och isåfall, var det mot mig själv? Förlåt mig isåfall, jag skäms
Jag är hellre regelbundet klädd i galonrock och långa handskar, nedsmetad med skit, än att jag "slipper jobba" på den grunden och "bli försörjd".![]()
![]()
(Det ultimata vore att "slippa jobba" hemma på en stor fin välfungerande mjölkgård... Bonde söker fru? Någon? Veterinär söker bonde! : D
Tyvärr är jag nog ganska kass på "frueriet" för jag har så engagerande arbete... men wtf jag gillar kor. : gnissla)
Du är inte snäll.Jag ler när jag läser inlägg från Kia, för hon tamefan dummare än vad jag är! Var det ett personangrepp, och isåfall, var det mot mig själv? Förlåt mig isåfall, jag skäms
Veckans rebus liksom. Sök & du skall finna en lösning![]()
Att gå hemma och drälla är inte bra för psyket. Bevisligen.
Mysigt väcktdå log jag.... fast förresten, jag har ett fånigt leende på läpparna hela tiden.
![]()
Du är inte snäll.
Man skall vara snäll.
Ungrare är snälla.
Varför inte skriva det på de visset då?
I ställe för att få de att låta som du skrattar åt alla som jobbar över...
Men visst är de bra att du slipper jobba över men varför sluta jobba helt?? De låter inte alls kul.![]()
Sexklubbar får mig att LE..3197944Kom i håg att det är LE tråden!rozac
Du är inte snäll.
Man skall vara snäll.
Ungrare är snälla.
Sexklubbar får mig att LE..![]()
Men Kia..3198370Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att Ni tog det på det viset. När man skriver nåt på det här forumet tolkas det som när fan läser bibeln.
Jag tycker att det är en jätteförmån att kunna vara hemma och spendera så mycket tid med barnen som jag gör.
Ler ett litet instämmande leende och inser att den svenska avundsjukan är rejält inbiten i väldigt många. En tråd om vad som får en att le... Jag skrev att jag log för att jag har haft tur som fått möjligheten att få vara hemma med barnen. Jag trivs och tycker det är mysigt och roligt att få så mycket tid tillsammans med både man och barn. Att kunna glädjas med andra utan avund och elakheter är en väldigt fin egenskap men tydligen rätt sällsynt bland SH:are och det är väldigt trist.
Här var det idel floskler. "Den svenska avundsjukan", jo, den brukar trångsynta hävda att den finns.Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att Ni tog det på det viset. När man skriver nåt på det här forumet tolkas det som när fan läser bibeln.
Jag tycker att det är en jätteförmån att kunna vara hemma och spendera så mycket tid med barnen som jag gör.
Ler ett litet instämmande leende och inser att den svenska avundsjukan är rejält inbiten i väldigt många. En tråd om vad som får en att le... Jag skrev att jag log för att jag har haft tur som fått möjligheten att få vara hemma med barnen. Jag trivs och tycker det är mysigt och roligt att få så mycket tid tillsammans med både man och barn. Att kunna glädjas med andra utan avund och elakheter är en väldigt fin egenskap men tydligen rätt sällsynt bland SH:are och det är väldigt trist.
Jag har själv gjort ett "ekonomiskt kap" och min dotter behöver knappast bekymra mig om framtiden..
Det är frugan som är "kapet".. Men visst, jag kan fråga henne..3198469Ligga?![]()
Bara att le igen....materialisterna tänker att lycka ligger i en massa pengar och grejor....
Lycka kan vara något helt annat. Tid, mycket tid att lägga på det man vill.
Jag ler åt all fritid jag har och kan disponera mitt liv som det behagar mig.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |