Vad fick dig att le idag?

Jag blev glad när MDS ringde mig o sade att dom hade 2 galler över till mina högtalare som jag köpte i typ Januari och spräckte gallren på när jag skruvade fast dom.
Trodde aldrig att dom skulle komma ihåg att ringa när dom fick galler över från en montering..men det gjorde dom. :)

Min "karriärs fru" trillade hem nyss med nyfixade lösnaglar (klös), och lite skön dricka.. She loves me! :tuttar

Det som inte är så kul, är att jag troligtvis förväntas prestera över 3min ikväll.. Damn, får nog fan hitta en ung älskare åt henne snart..

edit: snäckan har visst köpt nya underkläder också, upp till bevis.. (pust)

Last edited:
Min "karriärs fru" trillade hem nyss med nyfixade lösnaglar (klös), och lite skön dricka.. She loves me! :tuttar

Det som inte är så kul, är att jag troligtvis förväntas prestera över 3min ikväll.. Damn, får nog fan hitta en ung älskare åt henne snart..

edit: snäckan har visst köpt nya underkläder också, upp till bevis.. (pust)

:rofl :såjaponken

Kanske dålig svenska.. Betyder "min fru som gör karriär och tjänar sköna gröna åt mig"..

Skulle tippa på att ha "menade" på din särskrivning, karriärsfrun alltså.
Men var inte ledsen för det, du är inte ensam om att göra sådana tabbar :)

Vi har ju ett jäkligt invecklat språk i Sverige, så pass att inte ens vi svenskar klarar av det. Otroligt egentligen :confused:

3038966 Skulle tippa på att ha "menade" på din särskrivning, karriärsfrun alltså.
Men var inte ledsen för det, du är inte ensam om att göra sådana tabbar :)

Vi har ju ett jäkligt invecklat språk i Sverige, så pass att inte ens vi svenskar klarar av det. Otroligt egentligen :confused:
Suck, jag är så "himla" dum..

edit: det heter "devil in disguise"...

Last edited:
Jag är mycket glad över gräsklipparen jag fick idag, åhhhh så skönt det var att klippa gräset. Blev som en helt annan gräsmatta än med handjagaren. Nu sticker det inte upp en massa strån över allt som handjagaren inte klarar av att ta av. Ler också åt att det kom några brädor till till staketet, snart är halva klart. :) Byggnadsställningen kom även den idag, så snart kan taket bytas! :yoparty

du kan aldrig gissa vem som var jag :brynad :rolleyes:

EDIT: blev det något köp?

Varför tog du inga bilder, jag vet inte om hon har gott om stålar men annars hade du ju kunnat lägga ut dom här bara på kul...

Shoppat lite kläder, lustigt vad lite shopping kan göra för humöret :)

Ja det är lustigt, jag blir på dåligt humör direkt.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...