Vad fick dig att le idag?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
såg ankan på touringbutiken idag, leendet kom när hon drog iväg från parkeringen :hojcbr

EDIT: och att få veta att hon är kvinnlig nog att testa en rosa touringjacka :tuttar :glömdet
 

Kia

Guest
Har precis pratat med min underbara svärmor i telefonen å hon får mig alltid att le.... :)
 

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Örkelljunga
Hoj
Yamaha YZF250
Den där vackar, mörka, heta, charmiga flygvärdinnan, som jag dessutom fick testat för några helger sedan:tungan , kom med sista flyget från Färöarna till Köpenhamn ikväll. Varje gång man ser henne så ler man :)
ahhhh......:tummenupp
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
När jag gjorde en fet oplanerad wheelie över ett backkrön av bara farten.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag såg världens i särklass vackraste tjej idag. Vet inte om det egentligen gjorde mig glad eller bedrövad, för nu äre ju ingen idé att spana på brudar längre...man har ju redan sett den värsta :/
Ja måste fan ha sett ut som en utvecklingsstörd. Bara satt där mitt emot och gapade (det kom säkert en liten dreggelsträng oxå). Det värsta är att den där cheyen lär man ju aldrig se igen :(
Men shit alltså det var nära att man brann av i småbrallorna på plats! :D
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
När jag fick höra att THE POGUES lirar i i göteborg i augusti! :D
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
i söndags egentligen men WTF!?

körde hoj och vid ett övergångsställe gick en (ung) mamma med sitt barn i barnvagnen, saktade ner och lätt dom gå över och ungen nästan klättrade ur barnvagnen för att stirra på mig och min hoj så jag tog och varvade till några gånger och vinkade åt honom.
den glädjen och njutningen jag såg då i hans leende, förvånande ansiktsuttryck och glittrande ögon hade fått mig otroligt glad om det så var -28 grader och jag tvingades stå skyddsvakt mitt ute i skogen igen :)
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Fick igenom mitt krav på helglön för varje dag som jag jobbar under första semesterveckan, lite extra komptimmar och pengar i fickan är ju aldrig fel i dessa förhöjda trafikförsäkringspremiertider.
 

Gabor

Guest
Den där vackar, mörka, heta, charmiga flygvärdinnan, som jag dessutom fick testat för några helger sedan:tungan , kom med sista flyget från Färöarna till Köpenhamn ikväll. Varje gång man ser henne så ler man :)
ahhhh......:tummenupp

GO MAN, GO...:tummenupp

Jag såg världens i särklass vackraste tjej idag. Vet inte om det egentligen gjorde mig glad eller bedrövad, för nu äre ju ingen idé att spana på brudar längre...man har ju redan sett den värsta :/
Ja måste fan ha sett ut som en utvecklingsstörd. Bara satt där mitt emot och gapade (det kom säkert en liten dreggelsträng oxå). Det värsta är att den där cheyen lär man ju aldrig se igen :(
Men shit alltså det var nära att man brann av i småbrallorna på plats! :D

GO FOR IT..GO...:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top