Vad fick dig att le idag?

Mitt första knäskrap! Monza, bastun, poolen, ölen, KatarRina, Duckie, vädret, dalgångarna, Siljan, Dalälvarna, grillad kyckling, Anciol, att få träffa Hinkas och Zelda. :tuttar :va

ja löste just en situation i jobbet tack vare mitt mobila bredband o laptopen, tack till den underbara tekniken som inte bara roar mig när jag har tråkigt, den hjälper mig även ibland :D...

Tänker på helgen och ler....

Fredags, firade en kompis.

Lördags, grillpartaj med trevliga människor.

Söndags, CAC-vinst på kattutställning. Kom hem till nystädat hus och maten stod på bordet när jag klev ut ur duschen. Vilka underbara killar jag har.

Tänker på helgen och ler....

Fredags, firade en kompis.

Lördags, grillpartaj med trevliga människor.

Söndags, CAC-vinst på kattutställning. Kom hem till nystädat hus och maten stod på bordet när jag klev ut ur duschen. Vilka underbara killar jag har.
:lyckligtförhållade :lyckligfamilj :brasextrotsungar :brajobb :finsursaab

Ler för att det är på dagen 16 månader sen ja blev tillsammans med min älskling.

Ler för att jag snart är klar med beställningen på 30 halsband, bara 7 st kvar och den ska vara levererad till mitten av aug. så ligger bra till där :)

Ler för att det gick bra på tradera denna gång, mycket sålt och fick en hel del extrapengar som värmer gott i plånboken.

Ler för att det kom två bio biljetter idag med posten som jag vunnit i en tävling jag totalt glömt bort

Jag skrapade fotpinnen på min ktm 660 i förra veckan på Gotland ring, det var helt sjukt kul!

Log som en tönt hela dagen!

Jag fick upp FWS:n på bakhjulet igår! Jag kopplade upp den ca 5 cm över marken i säkert 30 cm! :D

Vi köpte en sån här igår.
@Per: Det blir INGA flygplansbilder på MIN dator. Då får du hosta dem isf!

Bifogat

• eos400d.jpg
    eos400d.jpg
    2.9 KB · Visningar: 180
Back