Vad fick dig att le idag?

I går gick jag, grabben och hunden ner till havet så hunden fick svalka av sig lite i hettan.
Och när man ser hur mycket han myser i vattnet så blir det ett leende på läpparna.

Bifogat

• DSC00307.JPG
    DSC00307.JPG
    138.7 KB · Visningar: 78
Den här bilden på mig som jag fick idag av en polare, härliga minnen från lördagens fallskärmshoppning! :banana

Bifogat

• frifall1.jpg
    frifall1.jpg
    37.1 KB · Visningar: 87
Var ute igår på jakt efter skinnställ till ett bra pris. Hittar en liten liten hemlig affär och väl inne så ser jag att det hänger ett enda stackars ställ som ens är värt att kika på. Provar det och det sitter som en formgjuten kondom på kroppen. Skitbra pris oxå. Bara att slå till. Sånt blir man lite mysglad av :D

Jag är tydligen den enda i Sverige som har fått ut nya delar av procs på garantin efter att hojen har skurit :yoparty :yoparty

Fått reda på att jag får skjuts till centralen när jag ska iväg på min norrlandsresa :yoparty :yoparty

Min nya mobil kom på posten idag :yoparty :yoparty

Blivit upprörd men oerhört lättad när jag fick reda på att jag missuppfattat en sak :yoparty :yoparty

Jag är tydligen den enda i Sverige som har fått ut nya delar av procs på garantin efter att hojen har skurit :yoparty :yoparty

Fått reda på att jag får skjuts till centralen när jag ska iväg på min norrlandsresa :yoparty :yoparty
Min nya mobil kom på posten idag :yoparty :yoparty

Blivit upprörd men oerhört lättad när jag fick reda på att jag missuppfattat en sak :yoparty :yoparty

Jag bor förskuttsingen inte i norrland :mad:
Oj, fel tråd :gnissla

Jag är glad för att rosen kommer upp till dalarna :)

Körde med qvarnan och drog fullt på stora gatan här i stan och fick ett ofrivilligt gasres 5-10m. Har aldrig kört på så långt på bakan innan så det kändes rätt bra att man klarade sig för jag hade inte foten på bromsen:)

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R