Vad fick dig att le idag?

Behöver jag säga nåt? :)

Bifogat

• Latpälsboll.JPG
    Latpälsboll.JPG
    32.3 KB · Visningar: 133
  • Söööt.JPG
    Söööt.JPG
    27.5 KB · Visningar: 137
Började springa i 5km spåret för 1.5år sedan. 32min började jag på.:gnissla

Sprang på 23.02 idag. Finns mycket mer att ge. Fan va nöjd man e. Kan kapa en minut lätt om jag vill ta ut mig ordentligt.:yoparty

Klev av skiftet för två timmar sen och har kylen full av Mariestad. Dessutom fick jag ett gäng Halvarssonsgrejer till kalaspris genom min arbetskamrat igår.

Just nu kan det inte bli mycket bättre.

Ullis och Yasha och Fazerfun fick mig att le stoooort idag! Förmodligen ända fram till Lelle. Underbara männsikor och vänner!!! :krama

Biturbo på genomfart i Uppsala :)

Och sen kommer två snyggingar på middag det är också kul :)

Biturbo e en skön prick! Han va förbi här igår också och spenderade sin lön! Jag älskar projektledare för petroleumföretag stationerade i USA och Mexico och deras löner. Dra åt helvete säger jag bara! :kär

Om du läser det här BT så har din Bionic-jacka kommit också.

Biturbo e en skön prick! Han va förbi här igår också och spenderade sin lön! Jag älskar projektledare för petroleumföretag stationerade i USA och Mexico och deras löner. Dra åt helvete säger jag bara! :kär

Jag vet jag skulle åkit med till er men det bidde inte så :(
Sen heter det "dra helveeet" om man snackar med/om Biturbo :tungan

Last edited by a moderator:
Min telefon har kommit så ba att hämta ut :)

Snart kommer ja dock skriva i förbannad tråden för jag fick från det stället som hade skreve att de makulerat min order varpå jag såklart beställde från ett annat företag om de nu skulle krångla så.
Makulerade den sista beställningen men den är säkert redan skickad bara för det :mad:

Oså ska jag ut o börna slut på bakdäcket snart :yoparty

Nurseys bollar! :yoparty

Pff.. Jag är ju för fan arbetslös!

Perfa att jackan e där redan. Snabba ryck. Inga probs med däcken idag heller.

Tackar!

Last edited:
Jag spatserade fram inne i stan, när jag såg nån snygg jävel i ett skylfönster, när jag kollade närmare såg jag att det var min egen spegelbild. Gjorde glatt Zoolander-blicken mot mig själv och gick vidare.

Edit: Tro inte att jag kommer lägga upp en bild, senast fick jag så många oanständiga förslag i PM-boxen.

Last edited:
Haft en jätte-trevlig hojdag, träffade den man minst anar och nu sitter man hemma och njuter av kvällens första (ej sista) öl och ska spela Wow. Im alive!!!! :D

Jag ler för en jättefin vän sade just hur kär hon är i sin kille och hur bra det går mellan dom och då blev jag alldelles blödig...

Ojoj..måste nog gå o kolla nån råbarkad actionfilm o tuffa upp mig lite :P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...