Vad fick dig att le idag?

Last edited:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoppa

Lugna sig nu, vad är det som säger att den är tekniskt OK ?? Vi kanske helt enkelt ställer in pga tekniska problem, mekmakt kallas det .:) Oj, vad är det här för konstig indikering, ajaj, inte bra...:va :)

Trots att det är i princip omöjligt att få besiktningstid just nu så fick jag det med ideligen uppdaterande av bilprovningens hemsida. Fredag kl 10.45 så ska 75an få smaka :hihi

Kommer förmodligen inte gå igenom, men ändå. :gnissla

:confused: Nu fattar jag inget alls :långsökt eller :trögfattad

Trögfattad.:D
Många tror att det är fritt fram å åka bara för att det inte strejkas i cabin, det finns fler yrkesgrupper som vill kunna kissa på arbetstid....:D .
Påtryckningsmedel på en arbetsgivare är många, konsten att hitta fel på en flygande plåttub finner inga gränser när nöden tränger på. Då står flyget stilla när teknikerna är osäkra på om det går att flyga med alla dessa dolda fel på en sådan komplicerad teknisk farkost. :D

ps. det är ALLTID fel på en flygmaskin, mer eller mindre allvarliga....hua...:gnissla

Många tror att det är fritt fram å åka bara för att det inte strejkas i cabin, det finns fler yrkesgrupper som vill kunna kissa på arbetstid....:D .
Påtryckningsmedel på en arbetsgivare är många, konsten att hitta fel på en flygande plåttub finner inga gränser när nöden tränger på. Då står flyget stilla när teknikerna är osäkra på om det går att flyga med alla dessa dolda fel på en sådan komplicerad teknisk farkost. :D

ps. det är ALLTID fel på en flygmaskin, mer eller mindre allvarliga....hua...:gnissla

Men gullet ni kan kissa mellan den 31a och den 9e hur mycket ni vill...men ni ger fan i att strekja dom två datumen ;)

Men gullet ni kan kissa mellan den 31a och den 9e hur mycket ni vill...men ni ger fan i att strekja dom två datumen ;)

Förhandling å kostnadsfråga , serru. :D Vad är det värt extra för DIG att komma iväg och hem ???:D Jag pmar mitt kontonr, så ska jag se vad jag kan göra , beroende på hur kontoutdraget ser ut före avgångstid...:yoparty

Nu blev jag glad, jag har chansen att göra en människa glad i veckan.

Många tror att det är fritt fram å åka bara för att det inte strejkas i cabin, det finns fler yrkesgrupper som vill kunna kissa på arbetstid....:D

Så välhängd som du är kan du väl lämna ena änden i dushen... Eller iofs.. Då kan ju inte Kia ha den med sig i bilen...

Så välhängd som du är kan du väl lämna ena änden i dushen... Eller iofs.. Då kan ju inte Kia ha den med sig i bilen...

Å jag hoppas att diverse medlemar som brukar komma med "gulliga" kommentarer om oss noterar att det inte är vi som tar upp ämnet.... :7peta Anteckna i era små böcker nu att den här gången va det Biturbo som drog upp ämnet... :FU

Å jag hoppas att diverse medlemar som brukar komma med "gulliga" kommentarer om oss noterar att det inte är vi som tar upp ämnet.... :7peta Anteckna i era små böcker nu att den här gången va det Biturbo som drog upp ämnet... :FU

Fast när han gör det får det mig att le, vilket ju är en bra sak.

Jag önskar jag kunde ha ett eget liv.. Och ett sexliv med :(

Men jag hinner inte! Jag måste hålla koll på om det hänt er något nytt. Hur lyckliga ni är och hur mycket ni sätter på ju!

Vill du något, ta det via PM.

Ja iof det är ju en väldigt fin sak han gör då. :tummenupp

Mycket fin, jag ler varje gång våran M. visar sig med text eller bild. Nu är jag glad och leende, igen.:)

Last edited:
Biturbo gör mig också glad !:D :D :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :hoppa

HTF strejken är över. Nu kör vi!

Med start onsdag morgon den 30 maj kommer vi åter att flyga enligt tidtabell.

För att stå redo till våra tidiga morgonavgångar kommer vi under dagen flyga ut 17 flygplan från Arlanda till berörda europeiska och svenska destinationer.

Var beredd på att det i morgon kommer vara full aktivitet och många resenärer på flygplatserna.

Vi beklagar djupt de problem de inställda flygningarna orsakat dig. Samtidigt vill vi rikta ett tack för den förståelse, det tålamod och det stöd som våra kunder visat oss den senaste veckan.

Välkommen ombord igen!

SAS Sverige

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...