Vad fick dig att le idag?

Jag ska få ett litet sött knippe till flicka ska komma och hälsa på mig i butiken idag och det fick mig att le :)

Log lite i smyg i morse när sambons väckarklocka ringde och jag insåg att jag kunde ligga kvar och somna om.... hehe... :D

när jag skuvade med hojjen nåra timmar på förmiddan o tänkte på hur fiiiin den kommer bli till våren:) :) :)

Fåglarna kvittrade imorse, snön smälter... snart är det hojsäsong på riktigt =)

Första fredagsÖLEN som inmundigas med stor inlevelse precis nu:) :) :) :)

Jag log när jag insåg att jag hade fått ventilsallad på bilen när kamremmen gick av för ett tag sedan. Så idag när jag hängde dit en ny kamrem och provstartade så lät det "knack-knack-knack-host-host-host".
Bara leta fram en ny motor då.
Då log jag, för på bara 3 veckor så har 3 bilar och ett styck Raptor pajjat för mig! Då kan jag inte göra annat än att le för det är så jävla komiskt!

Jag har träffat på sånt folk ibland, alltid bland entusiaster, Landrover folket är såna, bilsportfolk är såna (kanske främst folkraceåkare), radioamatörer är såna.

Jag försöker vara sån själv också, jag tror starkt på att det kommer tillbaka i någon form förr eller senare, tror man på högre makter så kanske man ligger bra till där (jag hoppas få igen min snällhet innan dess eftersom jag tror på förmultning).

Om alla kunde vara lite mer på det viset skulle många vara helt sjukt glada varje dag, och mindre pengar skulle behöva byta ägare...

Jag däremot har inte haft något speciellt glädjeämne i dag, men ÅAS så har man jävligt mycket att glädjas åt varje dag, som man bara tar för givet.

Rajt on!

Jag med, men det är mycket sällan man får något tillbaka, undantaget läser du ovan.
Men det är som med skatt t ex. Börjar alla börja jobba svart så går ekonomin åt helvete.

Edit: Ett kex skrev till mig nyss som jag inte hört något från på nåt halvår.
Sånt värmer!

/G.Lad

Aha ett annat Kex:rolleyes:[/QUOTE]

Du och jag har nog olika definitioner på kex. :)

Last edited:
Solen och den blåa himmelen fick mig att bli lite gladare på väg till jobbet i morse :).

Last edited:
Log när jag satt och tänkte på gårdagkvällen ute på krogen. Så många desperata raggförsök på ett och samma ställe... man kan inte annat än att bara le.... :)

Log när jag satt och tänkte på gårdagkvällen ute på krogen. Så många desperata raggförsök på ett och samma ställe... man kan inte annat än att bara le.... :)

Nänä, och du var säkert full, så då får man göra bort sig lite! :)

När jag bläddrade i den lokala nyhetsblaskan och får läsa att 15 personer var satta i häkte under natten. De hade "gripits för fylleri". :D

När fan ska journalister lära sig den enklaste juridiken?

Gripen för ett ett brott som inte finns ("fylleri"), och sedan anhållen skitsnabbt och häktningsförhandling redan under natten. Och då rättegång och överförd till fängelse på måndagen eller? :huvet

Aha ett annat Kex:rolleyes:[/QUOTE]

Du och jag har nog olika definitioner på kex. :)[/QUOTE]

Jag skämtar bara:tungan

Det här fick mig att le idag :tummenupp

1124_08020.jpg

Ser kallt ut, dock kul!
Solen o det varma vädret gjorde min dag fulländad, gick ju o köra hoj :D

haha obs bilden är stulen står det på bilden.

Dagens skratt va väl att jag inte kunde para ihop en enda socke ur min rena tvätt. måste tvättat onykter :huvet

Nänä, och du var säkert full, så då får man göra bort sig lite! :)

Skrev inte att jag tillhör andra och tredjehands sorteringen av människor, som raggar på krogen. Däremot kan jag inte annat än att le åt folks dumhet när de för en sekund inbillar sig att det är lockande med en snorfull kille som i baren sluddrar:

"Schena lilla schtuman, sharu hänga me hem till mig schen...??"

Eftersom jag inte tillhör den sortens människor som behöver en rejäl fylla för att känna mig bekväm och tillfreds, så nej full va jag inte... :pannkyss

Att det ska vara så svårt att vara trevlig och snäll....?? :va

Back