Vad fick dig att le idag?

Att jag ska åka till fjälls om några timmar o köra min nya bräda hela helgen

Hej så länge!!!:) :) :)

Idag så skulle jag och några till gå in till en klasskompis till mig och hälsa på. Ytterdörren var olåst, så vi bara traskade in. Jaha, ingen Jonas tänkte vi, eftersom vi inte hittade honom.:va Men så hörde vi att det lät från duschen, så vi gick dit, och då hade han glömt toadörren olåst också, varpå vi allihop gick in:gnissla Då kom det roligaste på hela dagen, han stod där och duschade med en brewd:gnissla Med alla dörrar olåsta:näsblod MOAHAHAHAHAHA:tuttar Vi har mobbat honom hela kvällen för det, det har fått mig att le många gånger:tungan

Att läsa dessa diskussiontrådar som aldrig kommer att leda någonvart. Bara massa bajskastning hit å dig. Ja jisses. Jag garvar iaf åt det! :hihi

Idag så skulle jag och några till gå in till en klasskompis till mig och hälsa på. Ytterdörren var olåst, så vi bara traskade in. Jaha, ingen Jonas tänkte vi, eftersom vi inte hittade honom.:va Men så hörde vi att det lät från duschen, så vi gick dit, och då hade han glömt toadörren olåst också, varpå vi allihop gick in:gnissla Då kom det roligaste på hela dagen, han stod där och duschade med en brewd:gnissla Med alla dörrar olåsta:näsblod MOAHAHAHAHAHA:tuttar Vi har mobbat honom hela kvällen för det, det har fått mig att le många gånger:tungan

Vilka är det som är mobbade EGENTLIGEN..killen som står naken under strilande vatten med en brud eller polarna som står utanför :P Heja Jonas säger jag :tuttar

Nu är det bekräftat, jag är sjukt glad!

Den nya chifen ringde idag och sa att jag skulle komma och börja jobba på måndag halv åtta! :yoparty

Inte illa säger jag, eftersom han sa att han skulle prata med sin personaltjosanhejsan innan på onsdag i veckan som kommer. Men han sket väl i honom antar jag :hihi
Får en riktigt anständig lön med som löken på laxen!

Fi fan. Ikväll blir det Jameson!

/S.juktgladjonathan

Att mina pensionsfonder gått upp 18% på sex månader.

Vuxen-humor... :gnissla

Den snygga brewden som satt i kassan på ica maxi idag:näsblod

Sen så är jag glad för att jag ska iväg å dricka öl snart :öl

Back