Vad fick dig att le idag?

Kom in en kund med en Porsche 997 till jobbet.

"Bilen går lustigt när jag har tvättat den, blöta ner den och kör en sväng".

Javisst, varför inte :D

Fick nya förgasare med posten idag. Trevligt.

2013-09-03 18.22.14.jpg

Jag blev uppsagd idag, fy fan vad skönt det ska bli att slippa detta skitstället, ska på anställningsintervju på fredag för nytt jobb:banana:banana:banana

Vyerna under dagens lilla löptävling (Svarta Maran i Sätrabrunn, 25k terräng). Så grymt vackert det här landet kan vara, trots mygg och skattmasar.

Idag börja jag (nästan) garva när en tjej på högskolan pratar om att hon läser en bok i biblioteket.

-Det är en riktig vin-bok.

En vinbok är tydligen en bok man MÅSTE dricka vin för att orka läsa :rofl

De tribaltatuerade, testosteronstinna unga hannarna på gymet.

När jag gick med gips och kryckor i våras var de hur gulliga som helst och höll upp dörrar, hämtade hantlar åt mig och hjälpte mig i allmänhet. Nu ett knappt halvår senare är samtalen med dem på deras initiativ frågande om hur rehaben gått och om hur starkt de tycker att det var att jag skuttade omkring på kryckor bland hantlar och skivstänger.

Till skillnad från folk på stormarknader så hjälpte de till. På ICA Maxi kördes kryckorna undan av folk med kundvagn på väg till tacohyllan på fredagarna.

+31,4% på aktiekontot denna månad :banana Så nu ligger jag "bara" -72% totalt på kontot :crash

Men det tar sig, med den här takten så kanske jag ligger på brake even runt jul nästa år...

Att jag slog av på gasen strax innan en poliskontroll. Istället för indraget kk blev det bara en liten bot..

En dryg timmes körtid på på crossen, och framförallt den spontana hjälpen med att rulla igång aset, väger upp de faktum att toppen och kolven måste renoveras.

Rehab träningen för ryggen går som tåget och de syns! Ashwits looken börjar avta!

Imorgon drar jag på kryssning med vänner jag inte träffat på år!

Vore oförskämt att inte le! Nu ska jag bara få sesongsjobbet så e de full pott!:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman