Vad fick dig att le idag?

Den lille skitponnyn jag haft hand om i snart ett år slipper åka 50 mil imorgon utan får stanna hos min kompis som kommer att gråta av lycka när hon vaknar och ser mitt meddelande :D

Laika och Erik.jpg

Det är fredag förmiddag:), ska hämta ut min fabriksnya Ninja efter jobbet:) Det sks bli 25 grader i helgen :fakta och det är löningsdag. Svårt att inte vara nöjd idag.

Den argt tutande tanten i bilen en fil bort från där jag smet emellan i bilkön på väg in till jobbet fick mig att le idag. :hihi

En av mina bästa kompisar har huvudrollen i en musikvideo.
Det som får mig att le är det faktum att de lyckats få henne att se vän ut.
Jag vet ingen människa på denna jord som har så snuskig fantasi och grovt språkbruk - På Alstermodialekt.

Jag fick just återrapport från min förra position här på företaget att det ligger 84 email varav 37 stycken overdue i inboxen. På mina närmare sju år på den platsen var det aldrig något email som blev overdue (ej besvarat inom 24 timmar) ens under kaoset förra julen när jag fick in ca 300 email varje dag. Det går bra nu, undrar om kunderna är glada.

Jag fick just återrapport från min förra position här på företaget att det ligger 84 email varav 37 stycken overdue i inboxen. På mina närmare sju år på den platsen var det aldrig något email som blev overdue (ej besvarat inom 24 timmar) ens under kaoset förra julen när jag fick in ca 300 email varje dag. Det går bra nu, undrar om kunderna är glada.

https://www.youtube.com/watch?v=nVCe0oWdnrE

Fick liv i dieselslampan så jag har en fungerande bil

Och fickk bmwn såld vilket jag slutat hoppas på, och till ett bra pris!

så har inga trasiga fordon för första gången sen mars förra året! Fyfan va skönt!

Drar till Turkiet en vecka idag.
Fan va gött det ska bli att komma bort från kylan!

"Sommarlovet" är äntligen över och jag går tillbaka till skolan. Så skönt med sovmorgon, sena kvällar och kårpub igen :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman