Vad fick dig att le idag?

Last edited:
Wiee! Nu har bilen fungerande soppapump, bromsar, styrled, tät motor hel ruta och en förrardörr som går att stänga! Nu ska bara hasthetsmätaren fuskas igenom så e den besiktigad!

(Har nån sett den tyska kassaskåpskvaliten nånstans?)

Wiee! Nu har bilen fungerande soppapump, bromsar, styrled, tät motor hel ruta och en förrardörr som går att stänga! Nu ska bara hasthetsmätaren fuskas igenom så e den besiktigad!

(Har nån sett den tyska kassaskåpskvaliten nånstans?)

Last edited:
Att mitt vardagsrum inbjuder full insyn. Jag är verklighetens "Ugly naked guy" från TV-serien Vänner. :) Glatt vinkande till de som dristar sig att titta in. En del vinkar tillbaka.

Undrar om jag är ofredande..?

En annan sak var att jag gick igenom en kontroll på sjukhuset utan anmärkning.

Last edited:
Att jag klarade mitt programmeringsarbete:) Visserligen med lite tips från andra, men så går man ju också i skolan för att lära av andra och inte för att visa andra vad man kan (åtminstone inte till en början):) Programmet funkar som det ska, och jag tycker att det är hyfsat imponerande för att vara gjort av en människa som för ett par dagar sedan aldrig programmerat tidigare:D

Att jag klarade mitt programmeringsarbete:) Visserligen med lite tips från andra, men så går man ju också i skolan för att lära av andra och inte för att visa andra vad man kan (åtminstone inte till en början):) Programmet funkar som det ska, och jag tycker att det är hyfsat imponerande för att vara gjort av en människa som för ett par dagar sedan aldrig programmerat tidigare:D

Hey, det är så man ska fortsätta göra som yrkesverksam kodapa med. :) Lära av andra. Hehe.

Att mitt vardagsrum inbjuder full insyn. Jag är verklighetens "Ugly naked guy" från TV-serien Vänner. :) Glatt vinkande till de som dristar sig att titta in. En del vinkar tillbaka.

Märkte i dagarna att ordförande för föreningen bor mittemot och har full insyn i mitt vardagsrummet. Han lär ha sett mig springa runt näck i hemma, kanske dags att prioritera persienneddragning. :gnissla

Märkte i dagarna att ordförande för föreningen bor mittemot och har full insyn i mitt vardagsrummet. Han lär ha sett mig springa runt näck i hemma, kanske dags att prioritera persienneddragning. :gnissla
Äh, dra en helikopter i stället.:D Eller e han ghey? I så fall tar jag tillbaka mitt råd...

Vad fick mig att le idag:
:tuttarSjukgymnasten!:krama
Kommer nog inte sluta le på ett tag...:banana

Äh, dra en helikopter i stället.:D Eller e han ghey? I så fall tar jag tillbaka mitt råd...

Vad fick mig att le idag:
:tuttarSjukgymnasten!:krama
Kommer nog inte sluta le på ett tag...:banana

Äh, vafan. Ghey/straight/bi, uppskattning är ju alltid trevligt. Kan man dessutom glädja någon annan så är det ju bara trevligt. :)

Men dra ingen tarzan, bara. Det är likställt med ofredande. Iaf om man vinkar med andra handen! Eller med en Vuvuzela i ena handen och tasken i andra. Svensk gladporr. :banana

Last edited:
Finns mycket med den här lille killen, hyfsad talang :)

[YOUTUBE-ID]GanMDOfzRrM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]2C6O7gE53rg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Uhy2uPMzHbU[/YOUTUBE-ID] Han e ju krüm :yoparty

Last edited:
Shit, hur gammal kan han vara, 6-7 bast?
Black people´s got the rhytm, no doubt :tummenupp

Polarns teori om hur jag fortfarande kan leva "När du kommer till färjekarlen kommer du på att du glömt plånkan hemma och får springa tillbaka" :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman