Vad fick dig att le idag?

Någon random brud addade mig på msn..
Vi pratade väll i 5 minuter.
Sen loggade hon ut.
Jag tror jag dog lite idag
1. Vad skickade du?
2. Tror du klarar dig, du dog inte utan hon var nog en ful fisk i sjön där det simmar mer färglada fiskar :tummenupp

1. Vad skickade du?
2. Tror du klarar dig, du dog inte utan hon var nog en ful fisk i sjön där det simmar mer färglada fiskar :tummenupp

Jag skulle skicka en bild där jag gör en ful grimas till en polare, men så kom den fel haha så jag sa att den kom fel :P

Jag dog nog mest pga den totala syrebrist när jag skrattade på golvet :D

Låter bilden tala för sig själv.

Ja hon är snygg så det finns igen hållhake =D

capturse.jpg

Läste skittidningen nyss (aftonblaskan) och såg att Assange var orolig för att bli utlämnad till USA och riskera dödsstraff. Hoppas verkligen att han blir utlämnad och att han hamnar på Guantanamo, det vore humor på hög nivå :D

Sen lite längre ned så stod det något om världens mest överskattade hockeyspelare (Foppa så klart) och att en kommentar om hans comeback var "Inse att den här killen är större än Gretzky". Hur tänkte de då, i penisstorlek :va

Att jag har värme i handskarna igen!!

:banana

Fattar inte, vill dom få dom tyngre och långsammare än vanliga scootrar?
Vill de som bygger vanliga dragsters få de tyngre och långsammare än vanliga bilar?

Videon är en testkörning. Det här är en dragster byggd för ett rekordförsök på snö/is och förhoppningen är att passera 320 km/h på en 304,8 meters bana. Det är alltså 2000+ hp (nån har nämnt 3K) på 900 kg. Om de kan få ned all kraft i backen för att lyckas återstår väl att se.

Föddes du med att vakna på fel sida i sängen?

Du måste vara den mest bittra person jag träffat.

Smugglafort-Anders är bara avis och känner sig gammal.:D

Vill de som bygger vanliga dragsters få de tyngre och långsammare än vanliga bilar?

Videon är en testkörning. Det här är en dragster byggd för ett rekordförsök på snö/is och förhoppningen är att passera 320 km/h på en 304,8 meters bana. Det är alltså 2000+ hp (nån har nämnt 3K) på 900 kg. Om de kan få ned all kraft i backen för att lyckas återstår väl att se.

Ja det skall bli kul att se hur det går, hoppas dom har budgeterat för mentalvård till snubben som skall ställa kopplingarna.

Last edited:
Föddes du med att vakna på fel sida i sängen?

Du måste vara den mest bittra person jag träffat.

Då har du ju nåt att skryta med åtminstone :rolleyes:

Smugglafort-Anders är bara avis och känner sig gammal.:D

Hade jag varit 15 år igen så kanske jag hade varit avundsjuk. Mest då för att han hade en dator dock...

Last edited:
Börjat packa ned allt skit som ska med upp till Berga och rev då runt bland saker som vi inte använder så mycket när vi sitter i skolbänken. Gjorde då den synnerligen glada upptäckten att jag fått ut en spritt ny snödräkt! Det händer liksom inte! Så jävla nöjd just nu! :D

Gjorde även en snabb kontroll av skyddsmasken och att den satt som den skulle, visade sig dock att det var litet tårgas kvar i den, svider fint i halsen nu! :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman