Vad fick dig att le idag?

Jag log i 1 ½ timma när jag kollade på Johan Glans på stora teatern i GBG:tummenupp Fyfan vad grym han är:yoparty
Sen log jag när showen var slut och jag skulle övningsköra bilen hem:tungan

När jag stod vid övergångsstället och väntade idag kom det en svart Corvette C5. Fin bil, dock så är den nya fett snyggare. När bilen passerade såg jag att idioten hade satt någon slags kombiglasanordning :va över hela bakluckan där coupeglasrutan brukar slutta neråt.

Då log jag för mig själv och funderade hur man kunde våldta en bil och göra nåt så ohyggligt fult.

När jag stod vid övergångsstället och väntade idag kom det en svart Corvette C5. Fin bil, dock så är den nya fett snyggare. När bilen passerade såg jag att idioten hade satt någon slags kombiglasanordning :va över hela bakluckan där coupeglasrutan brukar slutta neråt.

Då log jag för mig själv och funderade hur man kunde våldta en bil och göra nåt så ohyggligt fult.
Det är inte möjligt.
Men:
Ändå.
Kanske.

För många år sedan läste jag om en kille som jobbat med att köpa begagnade lyxbilar i Saudi arabien för en spottstyver, renovera och exportera.
Han byggde även om en del bilar åt oljeshejkerna.
En relativt vanlig ombyggnad var att montera ett sådant "akvarium" på corvetter.
Dessa passade visst för att åka runt och visa upp brudgåvan/hemgiften vid giftemål.
Kan du ha sett en riktig arabracer?

:D Dagens garv kom när fröken Fia berättade om sitt pryo :rolleyes: var på jag just tage mun full med kaffe,:rolleyes: Fia vart helt ner sprayad med kaffe :lol
Och hennes min var obetal bara både innan detta och efter. Aldrig sett nån pendla så mellan jag ska slå ihjäl henne eller asgarva :)

:pannkyss Jag är skyldig fia några koppar kaffe som kompensation tror jag :)

Är inte direkt glad men nöjd över att ha kunnat fånga in idioterna som slog sönder min bil förut, hoppas bara att ja får ut en hyfsad ersättning!

Det enda som gjort mig glad idag är att jag lyckades snylta till mig en extra burgare.

Deprimerande egentligen..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...