Vad fick dig att le idag?

Jag är ensam hemma och sitter och spelar jettehög Hårdrocksmusik, försöker spela bort huvudvärken som mina städöl som jag drack igår inbringade.

:)

Dottern väcker mej med svensktoppen på högsta volym!

Jag skrattar åt det faktum att jag fantiserade om vilken typ av musik den lilla krabaten skulle komma att gilla. Garanterat något som inte pappa tycker är särskilt najs, det var jag säker på. Jag tippade svensktoppen ganska högt på listan över musik som pappa inte är sådär himla glad i.

Jag fick rätt. :)

Solen skiner och vi ska ut och åka hoj !

Home alone :brynad

Får du ju göra i Sverige också....fast på krogen då! ;)

24427597_0cba60d473_o.jpg

Last edited:
Min moster är så söt! Våra samtal blir aldrig under 20 minuter. Från att bara ha hälsat snabbt i tele när man ringde hem till kusinerna så babblas vi ofta nu..utan att ens prata med kusinerna efter. Mysmoster!

Och måste säga att exets mamma är asgullig som ringer för att kolla hur man mår alltsom oftast fast hon bara skulle kunna släppa helt (som sonen hennes gjorde...men ja ä int bittär ;)). Fina männiksor runt omkring mig gör mig glad! Och jag har många!!!!! :krama

ja inte fan var det gammla goda SHiaf vad e detta på väg?
Jävla narcism eller vad fan det heter!
Nej fy fan nu e jag arg!

Vilken man, alla trådar som han skapar begär han att får borttagna :D

Last edited:
Är Mattias dum mot dig :pannkyss

Nej jag kan ej klandra mattias utan bara hans fritt virrande bakfullla alter ego göran!
Fan e denna site på väg vars glömdes mc bort!
När man väl skriver en tråd som e seriös så skrives det om alkohol... eller ligga eller borra.
Sedan om man är en ursäkta ynkrygg som bara tar bort tråden!
Ja då blir jag förbannad!
Stå upp för sig själv kan man göra.
Fega bakom att stänga utav någon eller dumma sig o inte ta ansvar för något man gör i livet anses för mig vara jävligt illa!
Men my bad som vanligt!
Göran har inte gjort något fel i vanlig ordning utan jag tar på mig ansvaret och skulden som vanligt.
Helylle?

Är Mattias dum mot dig :pannkyss

:pussa

Last edited:
Nej jag kan ej klandra mattias utan bara hans fritt virrande bakfullla alter ego göran!
Fan e denna site på väg vars glömdes mc bort!
När man väl skriver en tråd som e seriös så skrives det om alkohol... eller ligga eller borra.
Sedan om man är en ursäkta ynkrygg som bara tar bort tråden!
Ja då blir jag förbannad!
Stå upp för sig själv kan man göra.
Fega bakom att stänga utav någon eller dumma sig o inte ta ansvar för något man gör i livet anses för mig vara jävligt illa!
Men my bad som vanligt!
Göran har inte gjort något fel i vanlig ordning utan jag tar på mig ansvaret och skulden som vanligt.
Helylle?

:pussa

Tack för pussen!

Så lite du!
Gillar dig skarpt! Inte homo tråd utan dig som person och dina roliga inlägg:tummenupp

:Bugar :rodnar

Jag gör så gott jag kan, man måste ju försöka skoja till det lite ibland ;) det blir så jäkla tråkigt annars.

Det där inlägget fick mig att le :)

Mitt gift mot spritmarinerade klimakteriedinosaurer verkar ha fungerat !

Jag är jätteglad !:D

Mitt gift mot spritmarinerade klimakteriedinosaurer verkar ha fungerat !

Jag är jätteglad !:D
Nu tycker jag faktiskt du är lite väl elak... :mad:

(jag tror att jag är lite blond innerst inne, för jag har inte fattat hur elakt du menat det där förrän nu. *muttrar*)

Nu tycker jag faktiskt du är lite väl elak... :mad:

(jag tror att jag är lite blond innerst inne, för jag har inte fattat hur elakt du menat det där förrän nu. *muttrar*)

Inte då bara lite öga för öga:D

Eftersom din hoj står på verkstaden så kan du få ett kinderägg av mig som du kan leka med.

Glad nu ?:pannkyss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...