Vad fick dig att le idag?

De få ggr man är inne på SH ler jag åt att det fortfarande finns gott om inskränkta och trångsynta människor. Man kan inte annat än på gränsen tycka synd om dessa då de inte verkar utveckas.:pannkyss
Ett fåtal trådar är tom riktigt roande.

De få ggr man är inne på SH ler jag åt att det fortfarande finns gott om inskränkta och trångsynta människor. Man kan inte annat än på gränsen tycka synd om dessa då de inte verkar utveckas.:pannkyss
Ett fåtal trådar är tom riktigt roande.

Är du säker på att de (vi?) inte utvecklas? Det kanske bara är så att de utvecklas åt ett håll som inte du föredrar. :)
Och om folk utvecklas åt "fel" håll så beror det oftast på något...och vill du ändra på det så rekomenderar jag att du kikar på vad "något" i det fallet är och angriper problemet där. :fakta

Att jag efter två månaders SH-frånvaro är tbx & ser att allt är sej likt :D

Sen måste jag le lite åt tequilan som frös till is i frysen på midsommar. Blev ett sms till dottern & ett skamset förlåt tbx :D
Jaja, alla har vi varit barn :)

Sen måste jag le lite åt tequilan som frös till is i frysen på midsommar. Blev ett sms till dottern & ett skamset förlåt tbx :D
Jaja, alla har vi varit barn :)

Haha, tack för tipset:tummenupp Nu vet jag att det är bättre att köpa egen sprit än att snylta av farsans och fylla på med vatten:) :D Man kanske ska fylla på med Methanol istället!?:va

:rolleyes:

Den här bilden som jag tog i morse:) Långt i från hojåka.. men båt e fint det med:)

Bifogat

• GetAttachment.jpg
    GetAttachment.jpg
    9.1 KB · Visningar: 50
Idag får man åka ut på crossbanan igen, jag som precis börjat lätta lite över hoppen...(på gamla dar :D ).
Lite lyxigt att ta den landsvägsreggade enduron ned till banan och bröta lite, livskvalitet helt enkelt.

Finns det ork kvar blir det absolut en sväng på viffern idag med, är på hojhumör. :yoparty

/J

edit: det visade sej sedemera att även "Apple sourzen" fått en väldigt LJUS grön färg :rolleyes:

Ahh, tonåringar, detta guds underbara straff för allt man själv har gjort!

Mina var ute på Wheels Nat's Norr i går, den ena körde, dena andra konfirmerar sig i dag, så det krympte inte i mitt spritförråd i alla fall...

:rofl

Joystick%20kopia%20-%20Ann-Sofi%20O.png

När jag imorse satte mig på hojen efter att ha varit utan i drygt ett år. MUMS! :tummenupp

Sedan även alla bilister som vevade näven åt mig när jag snirklade kö på E45 från Nödinge till Bohus. Puss på er också :arsele

Mötte två cheyer på varsin häst när jag var på väg hem från jobbet med hojen. Såg hur hästarna började stegra osv när jag närmade mig. Jag saktar ner och slår av på gasen. Då skriker tjejerna "SLÅ AAAAV! SLÅ AV!" som om hästarna höll på dö. VArför skulle jag?:D Snirklar mig förbi dom och ger full gas iväg. Ni skulle sett deras miner! Svinigt? Ja visst..men ibland kan man bara inte hålla sig :D

Mötte två cheyer på varsin häst när jag var på väg hem från jobbet med hojen. Såg hur hästarna började stegra osv när jag närmade mig. Jag saktar ner och slår av på gasen. Då skriker tjejerna "SLÅ AAAAV! SLÅ AV!" som om hästarna höll på dö. VArför skulle jag?:D Snirklar mig förbi dom och ger full gas iväg. Ni skulle sett deras miner! Svinigt? Ja visst..men ibland kan man bara inte hålla sig :D

Nästa gång är det en av de tjejerna soom sitter och rider dig efter en blöt natt på krogen. Gissa vem det är som med panik i blicken kommer skrika;
"SLÅ AAAAV! SLÅ AV!" när hon nyper tag likt ett skruvstäd runt vänster pungkula? :fakta

Är så inni helvete nöjd nu så det finns inte!
Äntligen klar med det här schiten!
Nu ska jag fira med e.. fem..ton glas Jameson! :fyllisar

Bifogat

• Pic_C.jpg
    Pic_C.jpg
    78 KB · Visningar: 95
Back