Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kört såna där små maskiner en del i jobbet, man blir 5 år på direktenToys for boys!
Var och hämtade den här ikväll...
Kört såna där små maskiner en del i jobbet, man blir 5 år på direkten![]()
Lite skillnad mot en stor maskin dock![]()
Haha vadå, en bandare på 50ton+ förstör väl inte gräsmattanblir så jobbigt när man kör sönder mer än man fixar![]()
Haha vadå, en bandare på 50ton+ förstör väl inte gräsmattan![]()
Nejdå.I know! Med en stor maskin blir man 3 år![]()
Har kört både stora hjul- och bandmaskiner tidigare fast den här känns mer lagom för ändamålet.. blir så jobbigt när man kör sönder mer än man fixar![]()
Har just blivit medlem här, och snart ska jag och pojken krypa ner i sängen... det får mig att le![]()
Min fru och dotter har somnat tillsammans, själv ska jag snart krypa ner i gästsängen!Har just blivit medlem här, och snart ska jag och pojken krypa ner i sängen... det får mig att le![]()
Min fru och dotter har somnat tillsammans, själv ska jag snart krypa ner i gästsängen!
Sweet!
Jag ler när jag tänker på Limez urfestliga tråd där han trodde att han hade fått syfilis av en prostituerad she-male i Thailand. Vad vi skrattade!![]()
Haha, ja det roliga var väl att Louize var med när jag var i Thailand![]()
![]()
Konstigt att hon inte märkte något![]()
Tror det klarar sig.Okey Limez, i förebyggande syfte, se nu till att det här inte blir Kia/Gabor-syndromet över halva SH.
Menar inget illa med ovanstående, men du vet ju själv hur det var när dom härjade omkring.
Nåväl, jag tog the car from hell (som är strået vassare än packväskorna from hell) till jobbet idag. Det fick mig att dra på käften sidleds.![]()
Tror det klarar sig.
Skillnad att fjäska för en ny slangklämma och att försöka övertyga världen om att man är hemlig agent i paradiset.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |