Vad fick dig att le idag?

För att återta tråden lite...

Idag blev jag PHETT glad av känslan att slanga över första krönet på Hagbyvägen, sen göra årets första 200+ mellan avfarterna på väg till jobbet..

wiiieee... Men kallt som fan är det!

Fast dte gör inget, för jag är värsta mannen och åker hoj i minusgrader till kneet! wohoo

Andra människors brist på förmågan att förstå roar mig väldigt mycket.

Det får mig att le....stort.

Garvar som fan !

Citat:
Inskickat av Alicia
Att man för 5 år sen var snygg och smal... att man inte förvaltade det man hade bättre! Nu känner jag mig som en möglig gammal kärring i jämförelse.

Å inte lär det bli bättre vad tiden går heller.. Häng-allt, odör och humör är bara en bråkdel av vad som komma skall..

Jag ler för jag hittade vääääshta asaacoola köksduken med döskallar på hemtex idag och det var halva prajset! Så jag köpte två och gav en till min polare som delar min döskallefaschination och hon bjöd mig på krogen som tack. Its all good!

Min lilla socker topp fick mig o smila idag.fan va de e nice o va smörigt kär *S*.

Min kompis Marie som fått mig att skratta så mycket de senaste dagarna, och historier som upprepar sig..*s*

Jag log när jobbarbekant slant så han började blöda, sen att han vart förbannad på sig själv och slog i närmsta sak så han fick ännu mer ont gjorde mig väldans glad.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman