Vad fick dig att le idag?

När folk lismande försöker muta och slingra sig undan sitt ansvar, men ej lyckas och får betala priset vad det kostar när jobb ska bli utförda. :D

:) För att jag har skadade vänner som sänder sjukt roliga historier till min mobil :) som jag sen kan sända vidare till andra :D
Ett leende per sms är aldrig fel :)

Det underbara vädret :)

Log lite extra nu när jag gick igenom dagens skörd av mobilbilder, det var en som såg lite knasig ut :syskonkärlek :D

Last edited:
Det var en mycket bra föreläsning och jag hade tur :D hon var lite sen så jag hade slutat fniss tills hon kom.

Sista föreläsningen för den läraren lite synd för hon är :tummenupp :tummenupp

:D jag kan tänka mej att du fnissa rätt gott ;)

Ja när man gillar en lärare som är bra är de alltid lite tråkigt när man inte har den nå mer :)

har väntat på min dom för fortkörning på Åland, var där på rättegång för 2 veckor sen. dom ville sätta dit mej o en kompis för en överträdelse av hastighetsbegränsningen på 50 väg, enligt polisen hade dom uppskattat oss till 105-115km/h, grovt äventyrande av trafiksäkerhet. men slapp undan och fick för 20 km/h för fort.*Ler*

har väntat på min dom för fortkörning på Åland, var där på rättegång för 2 veckor sen. dom ville sätta dit mej o en kompis för en överträdelse av hastighetsbegränsningen på 50 väg, enligt polisen hade dom uppskattat oss till 105-115km/h, grovt äventyrande av trafiksäkerhet. men slapp undan och fick för 20 km/h för fort.*Ler*

Kosta? Kan vara bra att veta om man ska till Åland nån gång... :D

dagsböter

Kosta? Kan vara bra att veta om man ska till Åland nån gång... :D
20 dagsböter a 15 uero=300=2900kr. men akta dej att köra fortare för det blir dyrare o dyrare!!*S* o stanna inte utanför nån pizza, dom tog oss precis när vi stannat, visste inte om att dom var efter, krim i en orginal v40 typ 98a.

20 dagsböter a 15 uero=300=2900kr. men akta dej att köra fortare för det blir dyrare o dyrare!!*S* o stanna inte utanför nån pizza, dom tog oss precis när vi stannat, visste inte om att dom var efter, krim i en orginal v40 typ 98a.

Ja det är inte många som vet att dom har dagsböter i finland så fort
man kör 20km/h för fort... Kan bli snuskigt dyrt snuskigt fort...
Så 19 är verkligen en helig gräns hur stressad man än är till
färja nummer 2 på väg till landstället...

fortkörning åland

Ja det är inte många som vet att dom har dagsböter i finland så fort
man kör 20km/h för fort... Kan bli snuskigt dyrt snuskigt fort...
Så 19 är verkligen en helig gräns hur stressad man än är till
färja nummer 2 på väg till landstället...

vi var uppe hos jussi motor, värkar vara fler som har problem med fortkörning där*Ler* får väll ta det lite lugnare i sommar på hojrebusen o jussis fest!!!
men har iaf inte körförbud längre!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...