Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ler åt att jag fått den bästa dealen jag kunnat få på jobbet under rådande omständigheter.
Fick för liten tid sedan veta att filialen ska bomma igen. Sista dagen med verksamhet är 7/11, så väldigt snabba puckar. Det blev litet oro i leden, min chef gick på fredagen och kom inte åter på måndagen mm.
Alla kollegor med min befattning har fått nya fysiska arbetsplatser inom regionen och rätt sida stan. Region Stockholm är från Nynäshamn till Enköping. Hade jag fått placering i Enköping när jag bor i Huddinge så hade jag fattat piken... Men nu blir det lika nära hemmet som innan.
Uppenbarligen så har jag, mitt språk och ibland impopulära ställningstagande, till trots blivit hyfsat väl ansedd när jag fick precis som jag ville när saker inte fortsatte vara som det varit.
Fan, har dom lättat guldvingen?!
Det är OK att vara jobbig 20% av tiden, bara man är positiv o bidrar övriga 80%. Tvärtom funkar inte - troligen är du av förstnämnda modellenLer åt att jag fått den bästa dealen jag kunnat få på jobbet under rådande omständigheter.
Fick för liten tid sedan veta att filialen ska bomma igen. Sista dagen med verksamhet är 7/11, så väldigt snabba puckar. Det blev litet oro i leden, min chef gick på fredagen och kom inte åter på måndagen mm.
Alla kollegor med min befattning har fått nya fysiska arbetsplatser inom regionen och rätt sida stan. Region Stockholm är från Nynäshamn till Enköping. Hade jag fått placering i Enköping när jag bor i Huddinge så hade jag fattat piken... Men nu blir det lika nära hemmet som innan.
Uppenbarligen så har jag, mitt språk och ibland impopulära ställningstagande, till trots blivit hyfsat väl ansedd när jag fick precis som jag ville när saker inte fortsatte vara som det varit.
![]() |
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
![]() |
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
![]() |
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
![]() |
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |