Vad fick dig att le idag?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
En lapp på en stolpe utanför jobbet.

Jag vill tro att det är på riktigt och önskar honom all lycka och välgång.View attachment 488825

Om det är på riktigt, vem vet?
Någon som snart ska gifta sig eller fyller år och polarna riggat upp med forward till hans vanliga epost? Eller någon väldigt desperat bara....
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Någon som snart ska gifta sig eller fyller år och polarna riggat upp med forward till hans vanliga epost? Eller någon väldigt desperat bara....
Antagligen en bättre dejtpool än valfri dejtapp, och större chans att lyckas.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Någon som snart ska gifta sig eller fyller år och polarna riggat upp med forward till hans vanliga epost? Eller någon väldigt desperat bara....
Det tror visserligen jag med. Men som sagt vill jag tro annat.

Kanske ska ta en sväng och käka lunch på de närliggande hotellen?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ge utvecklarna av sexleksaker tillgång till OpenAI ett par år så vete fan.

Det har ju gjorts massor med film på ämnet, och det slutar ju alltid bra....
Finns redan sexdockor med AI som pratar med dig... Sedan är det väl ungefär som att prata med SIRI, så några direkt vettiga diskussioner kan man väl inte ha, så det är nog smartare att lägga de pengarna på en prostituerad isf.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Finns redan sexdockor med AI som pratar med dig... Sedan är det väl ungefär som att prata med SIRI, så några direkt vettiga diskussioner kan man väl inte ha, så det är nog smartare att lägga de pengarna på en prostituerad isf.
Så går pengarna i alla fall till ett ensamförsörjarhushåll istf silicone valley...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så går pengarna i alla fall till ett ensamförsörjarhushåll istf silicone valley...
Och om man vill kan man ha någorlunda intressanta diskussioner, lite beroende på vilket samhällsskikt man rekryterar arbetskraften ifrån.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Mässing around
20230831-162037.jpg
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Dagens.
En ny bil i bilhallen såld och eftersom vi fyller däcken med 3,5 bar på bilar som står i bilhallen ett tag så var det enda kvar att göra innan leverans att släppa ut luft till rätt tryck.

Sålunda, hämtar lufttrycksmätaren, givetvis utan slang då ra för det ska bara pysas ut.
Första däcket klart, siktar på nästa, då kommer det en gubbe och ställer sig bakom mig och tittar.

När däck nummer tre är klart säger han: "vafan, finns det handlållna såna där utan slang på, va praktiskt?"
Japp, svarar jag och väntar på att han ska garva bort skämtet men icke, han är gravallvarlig.

Jag håller masken......
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Dagens.
En ny bil i bilhallen såld och eftersom vi fyller däcken med 3,5 bar på bilar som står i bilhallen ett tag så var det enda kvar att göra innan leverans att släppa ut luft till rätt tryck.

Sålunda, hämtar lufttrycksmätaren, givetvis utan slang då ra för det ska bara pysas ut.
Första däcket klart, siktar på nästa, då kommer det en gubbe och ställer sig bakom mig och tittar.

När däck nummer tre är klart säger han: "vafan, finns det handlållna såna där utan slang på, va praktiskt?"
Japp svarar jag och väntar på att han ska garva bort skämtet men icke, han är gravallvarlig.

Jag håller masken......

I går såg jag en monsterlyft pickup, utan främre mellanaxel, för de blir för branta vinklar till framaxeln, och det var ju ändå en "mall-crawler" som bara rullar på asfalt.

Men han hade skurit ut täcklock till yoken på framaxeln och fördelningslådan med blåtandslogon på....

Bluetooth driveshaft....
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Fick till en, för mig, lång och hög wheelie på väg till jobbet imorse.

Blev sådär pubertalt nöjd med mig själv som man bara blir när man gör nåt fullkomligt onödigt bara för att.

För några år sedan fick jag till en perfekt låååååååååååångsladd med bilen in på en parkering i perfekt nysnö, sjuförtin bakom mig hakade på och vi gjorde en perfekt tandem in på parkeringen.

Han såg något besviken ut när han upptäckte att han hade hakat på en farfar....

Det var ett sånt ögonblick för mig.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top