L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Ljudet från en gammal bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dagens.
En ny bil i bilhallen såld och eftersom vi fyller däcken med 3,5 bar på bilar som står i bilhallen ett tag så var det enda kvar att göra innan leverans att släppa ut luft till rätt tryck.
Sålunda, hämtar lufttrycksmätaren, givetvis utan slang då ra för det ska bara pysas ut.
Första däcket klart, siktar på nästa, då kommer det en gubbe och ställer sig bakom mig och tittar.
När däck nummer tre är klart säger han: "vafan, finns det handlållna såna där utan slang på, va praktiskt?"
Japp svarar jag och väntar på att han ska garva bort skämtet men icke, han är gravallvarlig.
Jag håller masken......
Fick till en, för mig, lång och hög wheelie på väg till jobbet imorse.
Blev sådär pubertalt nöjd med mig själv som man bara blir när man gör nåt fullkomligt onödigt bara för att.
Fast det finns det ju.Dagens.
En ny bil i bilhallen såld och eftersom vi fyller däcken med 3,5 bar på bilar som står i bilhallen ett tag så var det enda kvar att göra innan leverans att släppa ut luft till rätt tryck.
Sålunda, hämtar lufttrycksmätaren, givetvis utan slang då ra för det ska bara pysas ut.
Första däcket klart, siktar på nästa, då kommer det en gubbe och ställer sig bakom mig och tittar.
När däck nummer tre är klart säger han: "vafan, finns det handlållna såna där utan slang på, va praktiskt?"
Japp svarar jag och väntar på att han ska garva bort skämtet men icke, han är gravallvarlig.
Jag håller masken......
Några kids sladdade med 740 od på IKEA-parkeringen mitt i vintern en sen kväll. Jag åker förbi i annat ärende, men svänger in och drar feting-åtta med Quattron med låst bakdiff (80:n gick att göra så med) med kjolpaket och LED-ramper mm. De blev lite förvånade när de sen såg vad det var för någon som körde.För några år sedan fick jag till en perfekt låååååååååååångsladd med bilen in på en parkering i perfekt nysnö, sjuförtin bakom mig hakade på och vi gjorde en perfekt tandem in på parkeringen.
Han såg något besviken ut när han upptäckte att han hade hakat på en farfar....
Det var ett sånt ögonblick för mig.
Några kids sladdade med 740 od på IKEA-parkeringen mitt i vintern en sen kväll. Jag åker förbi i annat ärende, men svänger in och drar feting-åtta med Quattron med låst bakdiff (80:n gick att göra så med) med kjolpaket och LED-ramper mm. De blev lite förvånade när de sen såg vad det var för någon som körde.
#växaldrigupp
Sosse is gonna sosse.Ekonom ja , politiker ?
View attachment 489075
Båda krävs och funkar.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|