Oklar syftning, men begriplig.
Rubriksättaren borde dock skickas på grundvux.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oklar syftning, men begriplig.
Jag brukar medvetet missförstå syftnings, grammatik och stavningsfel, det blir roligare då!Oklar syftning, men begriplig.
Rubriksättaren borde dock skickas på grundvux.
Hoppet är det sista som överger oss.... Svärfarsan hade skoter hemma, men det blev ju sällan snö tillräckligt så den fick följa med upp till stugan i Finland. När jag körde hoj på isarna förr, så hade alla skoter strax söder om Gävle (och uppåt), men i princip ingen söder ut.Grannen körde precis förbi på snöskoter. Trodde inte någon ägde en sån på mina breddgrader.
Fast ökenryttarna har inte druvklasar till hemmoröjder som gör att de behöver stå upp!De står på fotpinnarna lite då och då också, typ som äventyrsasfaltsåkarna gör hela tiden här hemma!

Tjena Ove hahahaJag tillhör ju dom där norrlänningarna som inte har någon snöskoter, det har aldrig varit något större intresse, men visst har jag kört lånade skotrar nästan varje vinter.
Men öronlappskeps har du väl?Jag tillhör ju dom där norrlänningarna som inte har någon snöskoter, det har aldrig varit något större intresse, men visst har jag kört lånade skotrar nästan varje vinter.
Men öronlappskeps har du väl?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Vi tror dig inte , hur kallt är det i jordkällaren i Säffle?Vaknar kl 4 på morgonen i ett Lodge house, går ut för att duscha och passerar palmen jag lutade mountainbiken mot kvällen innan, men ingen cykel står där. Jag tittar runt för att se om någon flyttat den men det är kolsvart, även kolsvart där duschen borde vara så jag går in och pga min nu stressade och uppjagade sinnesstämning tar jag istället bara en snabbdusch med duschslangen som eg bara är tänkt till rumpan.
Sedan tar jag pannlampan och går ut igen för att se om personalen är vaken men inte långt ifrån där jag lämnade cykeln står den mer undanskymt och med en mindre pressening över. Det är ganska uppenbart att någon gömt den för eventuella tjuvar.
Det var just här jag log
Runt kl 5 cyklar jag iväg i mörkret med planen att få en frukost vid soluppgången vid en lite omtalad strand. Avbryter planen när jag är nästan rakt ovanför och min gps säger att jag är 60m över havet men vägen ner är inte ens en kostig. Då har jag redan cyklat upp och ner för flera backar utan att ens hitta kostigen. Istället blir det kaffe med lite bröd i en liten by innan jag återigen passerar stället jag sovit på, dom är nu vakna och bekräftar vad jag redan förstått, att dom flyttade cykeln till en säkrare plats.
Liftade du dit? I så fall vet jag en som vill ha tips.Vaknar kl 4 på morgonen i ett Lodge house, går ut för att duscha och passerar palmen jag lutade mountainbiken mot kvällen innan, men ingen cykel står där. Jag tittar runt för att se om någon flyttat den men det är kolsvart, även kolsvart där duschen borde vara så jag går in och pga min nu stressade och uppjagade sinnesstämning tar jag istället bara en snabbdusch med duschslangen som eg bara är tänkt till rumpan.
Sedan tar jag pannlampan och går ut igen för att se om personalen är vaken men inte långt ifrån där jag lämnade cykeln står den mer undanskymt och med en mindre pressening över. Det är ganska uppenbart att någon gömt den för eventuella tjuvar.
Det var just här jag log
Runt kl 5 cyklar jag iväg i mörkret med planen att få en frukost vid soluppgången vid en lite omtalad strand. Avbryter planen när jag är nästan rakt ovanför och min gps säger att jag är 60m över havet men vägen ner är inte ens en kostig. Då har jag redan cyklat upp och ner för flera backar utan att ens hitta kostigen. Istället blir det kaffe med lite bröd i en liten by innan jag återigen passerar stället jag sovit på, dom är nu vakna och bekräftar vad jag redan förstått, att dom flyttade cykeln till en säkrare plats.
Liftade du dit? I så fall vet jag en som vill ha tips.
, beräknar vara framme lagom till min pension 2036.Vi tror dig inte , hur kallt är det i jordkällaren i Säffle?
Varför cyklar man när det finns motor fordon? äfla miljöpartist?Säkert behagligare än +43 grader i solen med med 200 meter höga berg framför sig.
Och för att glädja er kan säga att efter tre dagar och 15-20mil har jag ont i rumpan. Stod upp i morse när jag cyklade till bageriet 500m bort. Blir inte en meter till idag.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |