Vad fick dig att le idag?

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Möjligt.
En patron kostar väl en hundring eller ditåt, men de räcker i princip en användning så ska man ha lite var och varannan dag så blir det ju en del.
Dessutom så brukar de kunna vara slusålda / ha leveransproblem.
Så påfyllbart är nog inte helt puckat.
thermacell-refill-10-pack-120-h

Så 10 st för 649 kr och då ingår 30 st mattor är en hundring eller ditåt?
Inte för att jag bryr mig speciellt men nån fakta får du väl ändå ha med.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
thermacell-refill-10-pack-120-h

Så 10 st för 649 kr och då ingår 30 st mattor är en hundring eller ditåt?
Inte för att jag bryr mig speciellt men nån fakta får du väl ändå ha med.

Du hittar dom alltså för 65 kr/st alltså om man köper 10-pack.
Ja, jag tycker en hundring är en god uppskattning som styckpris, särskilt om man går in till första bästa handlare för att köpa.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Kan fortfarande idag le åt gårdagen.
Fick prova en extremt fin Miata som gått blott 2700 mil på 31 år. Bilen är bokstavligt talat som ny. Kliver ur och sätter mig bakom ratten i en ruffigare men nyservad (alltså helt genomgången) padda. Köpt, servad och hemkommen från Paris.
Jag har aldrig tidigare haft möjligheten att köra 2 sådana ytterligheter och dessutom i direkt anslutning till varandra.
En högtidsstund! Dessutom en god middag på lamm, uppfött, slaktat och tillagat av ägaren till bilarna. Han har fler roliga och udda fordon.
Jag som bara skulle tvätta efter min 2-veckorstur och hjälpa min mor med handling etc...
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha en jävla bitch på gymmet som roar sig med att krossa killhjärtan,förnedra dom o göra dom till bögar - ett tag ragga hon upp killar o sen ställde sig bredvid mig o flasha cameltoen o fnissa åt sina offer :rofl

En killes hjärta lät som en glasigloo som faller ned från 5km höjd ned på en klippa :crash

Tittade på han , o tänkte "han blev bög , aids redan nästa vecka"

Varje gång hon försöker med mig slutar det med att hon misslyckas,blir kär o röd som en tomat,bipolär o att nån läcker gymnasiebrud med pepsodentgaddar o äppelkinder går i mellan o flinar åt henne

:tuttar

Nu var hon o hoppa jämfota o stöka omkring o crusia omkring som en vithaj , blir samma visa varje år med epic fail
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Haha en jävla bitch på gymmet som roar sig med att krossa killhjärtan,förnedra dom o göra dom till bögar - ett tag ragga hon upp killar o sen ställde sig bredvid mig o flasha cameltoen o fnissa åt sina offer :rofl

En killes hjärta lät som en glasigloo som faller ned från 5km höjd ned på en klippa :crash

Tittade på han , o tänkte "han blev bög , aids redan nästa vecka"

Varje gång hon försöker med mig slutar det med att hon misslyckas,blir kär o röd som en tomat,bipolär o att nån läcker gymnasiebrud med pepsodentgaddar o äppelkinder går i mellan o flinar åt henne

:tuttar

Nu var hon o hoppa jämfota o stöka omkring o crusia omkring som en vithaj , blir samma visa varje år med epic fail
Du är en gud som har gymnasietjejer efter dig hela tiden. Du är Triton.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det var inte jag, inte mina trakter....

Sen är jag ju inte riktigt 70 fyllda än
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag tvingades skriva på att vi inte exporterar saker till någon på japanska myndigheters sanktionslista. https://www.meti.go.jp/policy/anpo/20220310-2.pdf
Först på listan "Al Qa'ida/Islamic Army, also known as ・Al Qaeda・Islamic Salvation Foundation・The Base・The Group for the Preservation of the Holy Sites・The Islamic Army for the Liberation of Holy Places・The World Islamic Front for Jihad against Jews and Crusaders・Usama Bin Laden Network・Usama Bin Laden Organisation"
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
10 mil trevlig åkning på riktigt kurviga vägar med sagolikt flyt.

Ännu mer kul var kommentaren från banåkaren, fan vad du kör jag fick ta i ordentligt, o så ligger du snyggt på ytten hela tiden jag får gena?

Acen är världen bästa hoj om man byter 90% av den?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top