Vad fick dig att le idag?

Hjälp mig :rofl

Är ute på semestern med min 4krafsrejser o campar , så vid en rastplats skiter jag bakom ett buskage , jettefin kanelbulle faktiskt.

Well , såmthing will happend :fakta

Kommer en kärring med sin lilla hund Fido

Hon går bakom med svarta påsen redo o plocka upp lilla Fidos bajskorv

Hon får syn på min stora jättebajskorv o berömmer lilla Fido med bebissnack

Sen plockar hon upp min feta bajskorv

:hihi

Äntligen fått hem hojen från verkstan efter vinters motormodifikationer :tummenupp Hon är betydligt mycket vassare nu än innan :kär
Före:
Efter:

16-18 grader på dagarna, sol, ledig, en Suzuki i garaget att ta med ut på tur OCH hojkläderna passar ... det är nått att le åt det ?

Min psykläkare sa sist jag var där efter jag kört snabbvarianten av alla jävla livstrauman: "Men, du är ju 48 år? Hur har du överlevt, de flesta med dina diagnoser och med allt som hänt lever inte så länge? Och utan mediciner...", Jag berättade att jag tog mckort och börjat ta mig ut på vägarna, för en så där 11 år sen, och att möta andra bikers, som vinkar år MIG, det underlättar en social isolering och vilken depression som helst. Hon såg mycket förbryllad ut. "Motorcykel", muttrade hon, "hmmmm.. ". Bättre medicin finns f*n inte, sa jag och log.

Oxfilé i sous viden. Hemmagjorda ribs snart i ugnen (gått 14 timmar i sous vide) Champagne i kylen. Cigarrer i humidoren. Rom i barskåpet.

Kan bli en bra kväll ikväll, kanske slipper ligga.

Tyvärr är löjrommen slut, det känns litet torftigt... ?

Oxfilé i sous viden. Hemmagjorda ribs snart i ugnen (gått 14 timmar i sous vide) Champagne i kylen. Cigarrer i humidoren. Rom i barskåpet.

Kan bli en bra kväll ikväll, kanske slipper ligga.

Tyvärr är löjrommen slut, det känns litet torftigt... ?
Jisses vad vissa ska krångla till det. Vad är det för fel på söndergrillad fläskkarré och potatissallad på burk helt plötsligt? Åsså en 3,5% Pripps till det?

Jisses vad vissa ska krångla till det. Vad är det för fel på söndergrillad fläskkarré och potatissallad på burk helt plötsligt? Åsså en 3,5% Pripps till det?
Då måste man ju ligga sen.

Plus att man ska fira att Jesus dog?

Last edited:
Hjälp mig :rofl

Är ute på semestern med min 4krafsrejser o campar , så vid en rastplats skiter jag bakom ett buskage , jettefin kanelbulle faktiskt.

Well , såmthing will happend :fakta

Kommer en kärring med sin lilla hund Fido

Hon går bakom med svarta påsen redo o plocka upp lilla Fidos bajskorv

Hon får syn på min stora jättebajskorv o berömmer lilla Fido med bebissnack

Sen plockar hon upp min feta bajskorv

:hihi
- Ey...stod damen inte brevid sin Fido när han bajjade, eller var hon skumögd?

Back