Vad fick dig att le idag?

idag är det hemligt faktiskt.. men nog har jag haft ett leende alltid..:)

Höstvädret är ju bara helt underbart! Busande valpar utomhus får mig också att le :D

Grattis till er som är fyllebarn idag! :krama

Om vädret tillåter så ska jag ut och provköra en (för mig) ny hoj imorgon, det får mig att le stort! :D

Och så blev jag erbjuden nytt jobb härom dagen, om man bortser från att det krävs en låååång flytt så är det också ett stort leende. (jag måste bestämma mig imorgon *ångest*)

Vissa dagar och veckor är helt enkelt bättre än andra. :)

Fyller år idag + att jag åker till gran canaria på lördag:)

Grattis grattis! :cpparty

Fifan vad härligt det hade varit att sticka iväg till varmare breddgrader nu när kylan börjar komma. :)
Fast när man tänker efter så är det härligt med höstvädret här, jag menar vem kan inte motstå snålbåst kryddat med vertikalt regn och en max temperatur på 8 grader. :gnissla

Idag log jag åt den MYCKET hygglige besiktningskillen på Sumpan-Rissne besiktningen som släppte igenom min hoj prickfritt.
Anledningen till att han var hygglig var dels för att bromslampan låg på hela tiden när man bromsade med fotbromsen och det fixade han men lite smörjning och småmek istället för att ge mig en prick på det, och dels för att han verkade mysa efter att han provkört en runda :D
Tack som fan :)

Polaren fick sitt körkort idag vilket även får mej på glatt humör! Skoj att få ta med polarn på lite roliga mc-vägar till våren.

Åt grisarna. De är så söta. :) OOOiiink!

Grattis, fyller också år idag :tungan

Grattis till oss=)
gav du oxå dig en egen födelsedagsprecent??:)

Grattis grattis! :cpparty

Fifan vad härligt det hade varit att sticka iväg till varmare breddgrader nu när kylan börjar komma. :)
Fast när man tänker efter så är det härligt med höstvädret här, jag menar vem kan inte motstå snålbåst kryddat med vertikalt regn och en max temperatur på 8 grader. :gnissla

vart ska jag skicka soliga och varma hälsningar?

Last edited:
Har jobbat in morgondagen, så imorgon ska jag bara gå runt och pyssla hemma, sen ringde en gammal polare som jag inte har träffat på länge och ville ut & ta ett par bira imorgon oxå! :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman