Vad fick dig att le idag?

1. Fick jag också!! (sen att det råkade vara 06.30 var kanske inte lika kul. Dessutom med svårartad baksmälla.)¨
2. Vad fan är sparzanza? Nån dans?

jag fick iaf sova till 11 :)
2. sparzanza är ett bra band, jag dansar inte..:yoparty

http://www.sparzanza.com/ skulle jag tro samhainie syftar på, men jag har haft fel förr i mitt liv och detta kan mycket väl vara ännu en gång det inträffar. :)

:) nope, du har uppfattat korrekt denna gång!! :)

Last edited:
Pratade för en stund sen med en väninna som hade hittat den stora kärleken. Hon var så kär och så lycklig. Det är roligt att se henne så glad.... :)

Då ler jag stort för att en så pass osannolik händelse faktiskt inträffat! Känns lite sådär overkligt på något sätt. :)

men dåså, då får väl jag vara glad att jag gjort en annan människa glad idag..

och för att våran uppkoppling mot frankrike på jobbet inte fungerar så jag kan hålla på med hur mycket oseriöst surfande som helst :D å inge jobb...

När jag skrev på idag på fast anställning så kom det fram att det är lite olika lönesystem för industriarbetare och tjänsteman. Så först kommer min ordinare lön den 15e. Sedan den 20 så får jag min nya (något högre lön) i förstkott för den här månaden, så jag får dubbla löner! :banana

Sedan ryktades det om att dom kommer betala ut resultatlönen den här lönen som kommer dessutom. :pengar

Lyckades serva "le franska bilen", nu är jag glad.. :)

(Troligtvis tömt Biltema på specialverktyg, men så är det visst med franska bilar :huvet )

Jag ler för att jag är så upp över öronen kär, glad och tacksam! Det kunde ju vara värre :)

Detta :yoparty
95776824id8.jpg

91035236zl0.jpg

Log i morse när jag blev väckt av min 3 åring med ett "God Morgon mamma, jag vill ha frukost" :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT