Vad fick dig att le idag?

Den här bilden fick mig garva idag.
Känner mig så när jag åker till jobbet i min jumpy.
Våren är på G!!!!
3a97e13b336ef29041f213a3fb2816ca.jpg

Skickat från min moto g(7) via Tapatalk

Allvädersställ, vilka väder avses? När är det väder för allvädersställsåkarna? :D

Jag såg bara en hoj idag. Såg inte riktigt vad han hade på sig så jag utgår ifrån att det var skinnställ och en tunt fodrad jacka utanpå. :banana

Allvädersställ, vilka väder avses? När är det väder för allvädersställsåkarna? :D

Jag såg bara en hoj idag. Såg inte riktigt vad han hade på sig så jag utgår ifrån att det var skinnställ och en tunt fodrad jacka utanpå. :banana

Äventyrare åker bara vid bra väder och när frugan ger klartecken! :7peta

:fakta

Skinnställ, skinnstövlar och skinnhandskar kan man ha under regnkläder! :tummenupp

20190704_123157 (2).jpg

Det som fick mig ett le stort och brett idag var att jag tog ut hojen och körde en sväng runt samhället. Ler fortfarande :rock

Tuuuuuut! 16:00 Slut för dagen.

Tuuuuuut! 16:05 Din jacka och byxa Revit Offtrack har kommit och är redo att hämtas ut!

:banana

Firade med sushi

:fisk

Efter att ha hämtat barnen när skolan var slut gick vi förbi lokala ICA-affären. Det blev snabbt lite kö till kassa nummer ett som var den enda kassan som var öppen. När kassörskan inser att kön växer ropar hon på sin kollega som håller på att packa upp varor:

Här har blivit en lång kö.
Kan du komma och ta den i tvåan?

Back