Vad fick dig att le idag?

Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va Det här forumet upphör aldrig att förvåna...

För ett par år sen kunde brudarna inte ens skriva något alls här utan att få femtioelva Kommentarer av typen ":ligga? :brynad "... Man blir ju nästan lite stolt över utvecklingen :D

#25405?

Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va Det här forumet upphör aldrig att förvåna...

För ett par år sen kunde brudarna inte ens skriva något alls här utan att få femtioelva Kommentarer av typen ":ligga? :brynad "... Man blir ju nästan lite stolt över utvecklingen :D

Ha ha, nu när du säger det, tänkte inte på det. :D

Stolt över utvecklingen ? Vi har väl bara förstått vårt värde :tungan -Men visst, vankas det nakendopp kan jag väl lägga stoltheten åt sidan ett tag :hihi

Pics or it didn't happen sa man förr. Det går icke 2019.

Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va
D

Jag förstod inte om kommentarerna gällde mitt inlägg. Jag är inte mycket för höhö eller flämtflås.
Skulle inte skriva kommentarer så någon av de få kvinnorna väljer att lämna sporthoj eller trappa ner.

Jag förstod inte om kommentarerna gällde mitt inlägg. Jag är inte mycket för höhö eller flämtflås.
Skulle inte skriva kommentarer så någon av de få kvinnorna väljer att lämna sporthoj eller trappa ner.

Ditt inlägg såg jag inte ens till att börja med så nej, det var ingen kommentar riktad till dig :) Din kommentar signalerar väl snarare att internetklimatet förändrats på sistone, och det jag syftade på var väl helt enkelt att kanske till och med det här förtappade forumet insett det. För ja, för ett par år sen så behövde damerna skriva betydligt mycket mindre suggestiva inlägg för att få betydligt mycket mer skamliga förslag till svar. Är övertygad om att det för ett par år sedan hade svämmat över av dylika skamförslag i tråden om en dam gått ut med att hon badat naken. Så ja, skönt att se att till och med vi sporthojare kan utvecklas. Typ :D

Stolt över utvecklingen ? Vi har väl bara förstått vårt värde :tungan -Men visst, vankas det nakendopp kan jag väl lägga stoltheten åt sidan ett tag :hihi

Tveksamt, vi har nog bara förstått innebörden av "polisanmäld för sexuella trakasserier" :hihi

Men jösses, det var inte meningen att tråden skulle svänga så här. Ville ju bara berätta vad som fick mig att le den dagen. :krama

Ätit äpplen med skal hela mitt liv.
Ätit kiwi med skal senaste året...

Bör jag börja äta banan med skal också? :3freak :banana

Fikastund kl 8:00 i Gysinge efter 2 timmars tur.
Sverige är vackert! :kär
P_20190728_075807_1.jpg

Last edited:
Back