Vad fick dig att le idag?

Då måste ju du också bli fet, med tatueringar och buff. :hihi

Meh! Jag har för fan jeansstukade byxor i läder med matchande HD-bälte, duger inte det? :D Har ju dessutom brandojacka för att hålla mig så stilenlig som möjligt :banana

Inte jättesugen på att skaffa en massa dödskalletats faktiskt...:gnissla

Meh! Jag har för fan jeansstukade byxor i läder med matchande HD-bälte, duger inte det? :D Har ju dessutom brandojacka för att hålla mig så stilenlig som möjligt :banana

Inte jättesugen på att skaffa en massa dödskalletats faktiskt...:gnissla

Exhibit A:
42947.jpg

"Jag har inte alls så många skor" Så sa hon.

Bara i hallen står åtta par skor och två par tofflor i damstorlek. Ett par skor och ett par tofflor i herrstorlek. Klädkammaren hann jag inte börja redovisa. :hihi

Bara i hallen står åtta par skor och två par tofflor i damstorlek. Ett par skor och ett par tofflor i herrstorlek. Klädkammaren hann jag inte börja redovisa. :hihi

Du fick mig att tänka på att jag inte har så många par skor.....i hallen. :brynad

Sist jag flyttade räknade jag nog till runt 25-30 par skor. Och alla var mina!

(alla stod dock inte i hallen)

[video]http://www.svtplay.se/klipp/6808483/wallner-mp-pressad-i-migrationsfragan[/video]

:rofl

Bonushumor med det där var när programledaren verkar fått direktiv att vara lite hårdare och tuffare mot personerna de intervjuar och därmed (bara) ställer samma fråga flera gånger, även när hon faktiskt fått svar på frågan :näsblod

Jag har senaste månaden varit positiv överraskad över att just SVT's Agenda och Rapport/Aktuellt går lite hårdare mot de som bär ansvar i saker och ting, men samtidigt blir det lite komiskt ibland som i exemplet ovan :tummenupp :)

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...