Vad fick dig att le idag?

Då måste ju du också bli fet, med tatueringar och buff. :hihi

Meh! Jag har för fan jeansstukade byxor i läder med matchande HD-bälte, duger inte det? :D Har ju dessutom brandojacka för att hålla mig så stilenlig som möjligt :banana

Inte jättesugen på att skaffa en massa dödskalletats faktiskt...:gnissla

"Jag har inte alls så många skor" Så sa hon.

Bara i hallen står åtta par skor och två par tofflor i damstorlek. Ett par skor och ett par tofflor i herrstorlek. Klädkammaren hann jag inte börja redovisa. :hihi

Bara i hallen står åtta par skor och två par tofflor i damstorlek. Ett par skor och ett par tofflor i herrstorlek. Klädkammaren hann jag inte börja redovisa. :hihi

Du fick mig att tänka på att jag inte har så många par skor.....i hallen. :brynad

Sist jag flyttade räknade jag nog till runt 25-30 par skor. Och alla var mina!

(alla stod dock inte i hallen)

[video]http://www.svtplay.se/klipp/6808483/wallner-mp-pressad-i-migrationsfragan[/video]

:rofl

Bonushumor med det där var när programledaren verkar fått direktiv att vara lite hårdare och tuffare mot personerna de intervjuar och därmed (bara) ställer samma fråga flera gånger, även när hon faktiskt fått svar på frågan :näsblod

Jag har senaste månaden varit positiv överraskad över att just SVT's Agenda och Rapport/Aktuellt går lite hårdare mot de som bär ansvar i saker och ting, men samtidigt blir det lite komiskt ibland som i exemplet ovan :tummenupp :)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...